فعالیت های متعددی را می توانید در پیرامون خود ملاحظه نمائید، که افراد در محیط کاری ممکن است با چالش  و خطرات فیزیکی متعددی رو به رو شوند. در این صورت تأمین تجهیزات ایمنی استاندارد می تواند تضمین سلامت آنان حین کار گردد. به طور کلی ایجاد یک محیط ایمن در کار، می تواند فضای بهتری را برای کار کردن افراد بوجود آورد. چندین سال است که کارفرمایان موظف به ایجاد محیطی ایمن در کارهای صنعتی و غیره می باشند. در واقع خرید تجهیزات ایمنی مناسب و استاندارد یکی از وظایف اصلی مدیران کسب و کار محسوب می گردد. فروشگاه رادین ایمن یکی از بهترین مراکز در عرصۀ فروش  تجهیزات ایمنی فعالیت خود را آغاز نموده اند و توانسته اند بر حسب مشاغل مختلف، بروزترین وسایل ایمنی را تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

مزیت خرید تجهیزات ایمنی

امروزه با وجود تلاش های فراوان، توانسته اند موفق به عرضۀ تجهیزات ایمنی در برندهای مختلف گردند. بدین ترتیب کارفرمایان به سهولت می توانند پس از بررسی زوایای مختلف فعالیت خود، اقدام به خرید لوازم ایمنی استاندارد همچون دستکش کار، کفش ایمنی، کلاه ایمنی، عینک محافظ، ماسک، شیلد محافظتی و ... نمایند. بدین ترتیب بدون دغدغه می توانید انواع تجهیزات ایمنی را با قیمت مناسب و برندهای معتبر خریداری نمائید. در این صورت مبتنی بر نوع فعالیتی که افراد انجام می دهند و اینکه چه خطراتی ممکن است سلامت آنها به خطر بی اندازد، قادر به خرید تجهیزات ایمنی مناسب خواهید بود.

به عنوان مثال تفاوت عمده ای میان تجهیزات ایمنی مشاغلی که با خطر برق گرفتی رو به رو هستند با حرفه ای که با خطر آتش سوزی و با دمای بالا مواجه می باشند، وجود دارد. قطعاً متناسب با برنامه پیشگیرانه ای که کارفرمایان مد نظر دارند، جهت خرید دستکش کار و مناسب ترین تجهیزات ایمنی می توانند از خدمات فروشگاه رادین ایمن بهره مند گردید چون دارای سابقۀ طولانی در این عرصه می باشند.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()