تعمیر لباسشویی توسط یک تکنسین مجرب قابل اجرا می باشد چون ساختار مکانیکی ماشین لباسشویی با سایر لوازم برقی متفاوت می باشد. همانطور که می دانید خراب شدن ماشین لباسشویی با یک اتفاق کوچک صورت می پذیرد و این مسئله باعث تکاپوی تمامی اعضای خانواده می شود تا به دنبال مرتفع نمودن آن باشند. در این هنگام، تماس با مرکز تعمیر لباسشویی می تواند بهترین ایده باشد چون یک تعمیرکار حرفه ای راحت تر از عهدۀ تعمیر لوازم برقی این چنینی بر می آید. مجموعه تعمیر پرشین با سال ها کسب تجربه در حوزۀ تعمیرات لوازم برقی خانگی، همواره آمادۀ سرویس و  تعمیر ماشین لباسشویی در محل می باشند.

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی

امروزه اکثر خانواده ها دارای ماشین لباسشویی هستند تا بدین وسیله بتواند لباس و پارچه های کثیف خود را با استفاده از این وسیله تمیز نمایند. با توجه به ساختار مکانیکی که ماشین لباسشویی دارد، دلایل و عوامل مختلفی ممکن است موجب آسیب دیدگی و خرابی آن گردد. در این صورت بایستی نسبت به مرتفع نمودن ایرادات و تعمیر لباسشویی در محل اقدامی انجام دهید.

علت درخواست تعمیر لباسشویی در محل، عدم جا به جایی ماشین بوده و به عبارتی هزینۀ مضاعفی را به افراد تحمیل می کند. بدین ترتیب شما بدون دغدغه می توانید در منزل، شاهد چگونگی سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی باشید. هم اکنون مدل و برندهای مختلفی از ماشین لباسشویی توسط افراد مورد استفاده قرار گرفته می شود. بنابراین یک تکنسین جهت تعمیر لباسشویی بایستی اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ ساختار قطعات الکتریکی آن مدل خاص، داشته باشد. در این صورت قادر به تعمیر اصولی ماشین لباسشویی خواهد بود.

هزینۀ  تعمیرات ماشین لباسشویی بر اساس نوع ایراد و نقص فنی بوجود آمده محاسبه می گردد. بنابراین پیش از تعمیر، یک تکنسین هزینۀ تقریبی سرویس و تعمیر لوازم برقی خانگی را اعلام نموده و سپس اقدام به تعمیر می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز تعمیر پرشین تماس بگیرید.

    مرکز تعمیر پرشین 

تلفن سراسر تهران   02122941691

تلفن شمال و شمال غرب و شمال شرق      02122941251

تلفن غرب      02144376835

تلفن مرکز      02177625942

تلفن شرق و جنوب     02177413853

تلفن مشاوره      09941256973

واتساپ        09101459274

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()