کاربرد کفش ایمنی برای حفظ امنیت پا در محیط های کاری است چون عوامل متعددی می توانند باعث ورود صدمات جدی به بدن شوند. در حال حاضر فروش کفش ایمنی در مدل های متفاوت صورت می پذیرد چون نوع خطراتی که ممکن است سلامت افراد را تحت تأثیر خود قرار دهد، متفاوت از یکدیگر اتفاق می افتند. در زمان خرید کفش ایمنی مانند کفش نگهبان، بایستی جنس قسمت های مختلف آن مورد برررسی دقیق قرار گرفته شوند. فروشگاه رادین ایمن چند سال متوالی در حوزۀ توزیع تجهیزات ایمنی فعالیت می کنند و توانسته اند متناسب با نیاز صاحبان مشاغل، انواع کفش ایمنی را عرضه نمایند.

مهمترین اجزای کفش ایمنی

راحت بودن پاها از جمله موارد مهمی است که افراد بایستی هنگام خرید کفش کار مد نظر قرار دهند. ضمن آنکه جنس کفش ایمنی در انتخاب آن مؤثر است. سایز کفش نقش بسزایی در راحتی پا خواهد داشت. اجزای اصلی تشکیل دهندۀ کفش عبارتند از رویه، کفی، پاشنه، کفی، پشتی و سر پنجه می باشند که هنگام تولید کفش ایمنی، از متریال متفاوت استفاده می نمایند تا مقاومت بیشتری داشته باشند.

به عنوان مثال جهت طراحی کفش نگهبان برای فعالیت های ساختمانی، از فولاد برای قسمت سر پنجۀ کفش ایمنی استفاده می نمایند. بدین ترتیب در صورت سقوط اجسام سنگین بر روی پا، خطر کمتری سلامت پاهای فرد را تهدید می کند. متناسب با فعالیتی که افراد در مشاغل مختلف انجام می دهند، انتخاب نوع کفش ایمنی برای آنان حائز اهمیت است. به عنوان مثال افرادی که به عنوان تکنسین برق فعالیت می کنند و به نوعی ممکن است با خطر برق گرفتگی رو به رو شوند، خرید گفش ایمنی عایق برق می تواند گزینۀ مناسبی محسوب گردد.

اگر در پی خرید کفش نگهبان استاندارد و با کیفیت هستید، مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، می تواند محل خوبی برای جستجو و در نهایت خرید تجهیزات ایمنی مناسب به شمار آید.

   فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()