آموزش از راه دور، راهکار مناسبی است که می تواند جایگزین آموزش حضوری باشد. در همین راستا شاهد گسترش خدمات آموزش از راه دور در ایران و سایر کشورها هستیم. همانطور که می دانید عوامل متعددی باعث گردیده تا افراد به دنبال استفاده از خدمات آموزش از راه دور باشند چون پهنای اینترنت در ایران توسعه یافته است. با افزایش سرعت آن، شرایط برای ارتباط های آنلاین و مجازی ارتقاء یافته است. بدین ترتیب نیاز نیست دانش آموزان، دغدغه در خصوص میزان مسافت و چگونگی حضور فیزیکی داشتن به مدارس داشته باشند.

گسترش فعالیت مراکز آموزش از راه دور

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها چندین دهه در زمینۀ آموزش مجازی، دانش آموزان متعددی را در دورۀ متوسطه ثبت نام نموده اند و بدین ترتیب بتوانند بهترین شرایط آموزشی را برای آنان فراهم آورند. توسعۀ فعالیت سیستم های آموزش از راه دور، شرایط منعطف تری را برای آموزش و افزایش سطح آگاهی فراهم نموده اند.

امروزه فراگیران دوره های آموزشی به صورت مجازی افزایش یافته است چون سطح خدماتی که ارائه داده می شود از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. جهت استفاده از خدمات آموزش از راه دور در مدرسه آنلاین، نیاز به استفاده از برنامۀ مخصوص برای برگزاری کلاس آنلاین می باشد که معمولاً قابلیت نصب بر روی لپ تاپ، موبایل، تبلت و یا کامپیوتر را دارد. بدین ترتیب دانش آموزان و اساتید می توانند با یکدیگر ارتباط متقابل و به صورت آنلاین داشته باشند.

چند سال اخیر رشد فعالیت های  آموزش مجازی شرایط مناسبی برای جلوگیری از ترک تحصیل خیلی از دانش آموزان را فراهم نموده است. علاوه بر آنکه امکان جهش تحصیلی را برای دانش آموزان با استعداد مهیا نموده اند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ آموزش غیر حضوری در دورۀ متوسطه می باشد. بدین ترتیب والدین می توانند فرزندان خود را به دلایل مختلف در مدرسه آنلاین ثبت نام نمایند.

   مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 459
نمایش همه
علاقه مندی ها ()