با توجه به تعدد مدل های دستکش کار، صاحبان مشاغل به سهولت می توانند بهترین تجهیزات ایمنی را انتخاب نموه و در اختیار کارگران و پرسنل خود قرار دهند. در این مقاله تلاش بر معرفی انواع دستکش کار و پرفروش ترین آنها خواهیم داشت. سایز، جنس و طرح سه فاکتور مهم در انتخاب دستکش ایمنی به شمار می روند و بدین ترتیب کارفرمایان و عموم افراد می توانند انتخاب بهتری داشته باشند. فروشگاه رادین ایمن دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش دستکش کار  و دیگر تجهیزات ایمنی با برندهای مختلف می باشند.

خرید دستکش ایمنی با دوام

با توجه به خطراتی که ممکن است سلامت افراد را تحت شعاع قرار دهد، از متریال متفاوت برای تولید دستکش ایمنی استفاده می نمایند که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر به معرفی آنها می پردازیم. دستکش کار لاتکس، دستکش کار نیتریل، دستکش ایمنی پی وی، دستکش ایمنی پی وی سی، دستکش کار پارچه ای، دستکش کار چرم و دستکش ایمنی فلزی از جمله انواع دستکش کار به شمار می روند که می توانید با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب در سایزهای مختلف خریداری نمائید.

بدین ترتیب متناسب با جنس خطرات احتمالی در محیط های کاری، می توانید اقدام به خرید دستکش کار استاندارد نمائید. جهت خرید دستکش ایمنی، بایستی به سایز آن توجه کنید چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد دست و به نوعی راحتی شخص خواهد داشت. با توجه به تنوع فروش تجهیزات ایمنی، جهت انتخاب هر کدام از آنها، بایستی تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. اگر در محیط کار با مواد روغنی، نفتی، شیمیایی و مواردی از این قبیل سر و کار دارید، دستکش کار انتخابی شما بایستی مقاومت زیادی در برابر حرارت و مواد اسیدی داشته باشد. با این تفاسیر، فروشگاه رادین ایمن به صورت آنلاین و غیر حضوری، امکان خرید انواع تجهیزات ایمنی همچون خرید کفش کار  و دستکش کار را فراهم نموده اند.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()