در مقالۀ این هفته، قصد داریم تا شما را با مفهوم طرح توجیهی، انواع، موارد کاربرد و اهمیت نگارش آن آشنا سازیم. بدین ترتیب اگر در این رابطه دانش کافی ندارید، توصیه داریم تا ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.  طرح توجیهی به منظور بررسی امکانات و نیاز بازار نسبت به پروژه مورد نظر جمع آوری و به رشتۀ تحریر درمی آید. در واقع نگارش طرح توجیهی با هدف تشریح مسائل اصلی و فرعی مرتبط به اجرای یک پروژه و سرمایه گذاری صورت می پذیرد. لازم به ذکر است که به هیچ عنوان محدودیتی در خصوص نوشتن طرح توجیهی وجود ندارد و می توان متناسب با مشاغل مختلف، این تحقیق و تفحس را انجام داد. جهت راهنمایی بیشتر و مشاورۀ رایگان می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید.

مزیت نگارش طرح توجیهی

این مجموعۀ معتبر با در اختیار داشتن کادر متخصص و مهندسین مجرب، همواره آمادۀ ارائه خدمات مشاوره به صاحبان کسب و کار و سرمایه گذاران می باشند. همواره یک ایدۀ خام برای آنکه اجرا شود، بایستی مورد بررسی قرار گیرد چون عوامل متعددی در اجرای یک پروژه دخیل هستند. در حالت کلی نتیجۀ اجرای یک پروژه می تواند موفقیت آمیز و یا به شکست بی انجامد. از این رو صرف هزینه های سنگین برای پروژه هایی که نتیجۀ آن ناموفق می باشد، می تواند خسارت سنگینی برای سرمایه گذاران بوجود آورد. در همین راستا سفارش طرح توجیهی متناسب با نوع سرمایه گذاری که انجام می دهید، می تواند صرفۀ اقتصادی برای شما داشته باشد.

به طور کلی می توان گفت که نگارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی مرغ مادر گوشتی ، می تواند چشم صاحب ایده و یا سرمایه گذار را باز نماید و بدین ترتیب پس از بررسی تمام جوانب کار، می تواند نسبت به اجرای پروژه تصمیم بگیرد. در حال حاضر جهت سفارش طرح توجیهی می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس گرفته و مشورت نمائید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()