زغال لیمو سکه ای از رایج ترین زغال های موجود در بازار محسوب می گردد که دارای کیفیت بالا می باشد. همانطور که می دانید متناسب با محیط های مختلف می توانید زغال با کیفیتی را خریداری نمائید. به عنوان مثال در فضای منزل که یک محیط بسته می باشد، کیفیت زغال نقش مهمی در انتخاب آن دارد. متناسب با فضای بسته، بایستی اقدام به خرید زغال لیمو سکه ای که فاقد تولید بوی نامطبوع، گاز سمی و دود می باشند، نمائید. بیشترین مصرف زغال سکه ای، استعمال دخانیات است که البته سایزهای بزرگ آن برای امور طباخی نیز استفاده می شود. مجموعۀ سالار سوز جنوب در لیست محصولات پرفروش خود، زغال لیمو سکه ای را قرار داده اند.

قیمت زغال های لیمو سکه ای در تهران

با توجه به گستردگی تنوع نوع و ابعاد زغال ها در بازار، متقاضیان خرید زغال راحت تر می توانند انتخاب خود را انجام دهند. به عنوان مثال جهت امور طباخی، خرید زغال لیمو قلم گزینۀ مناسب تری نسبت به زغال لیمو سکه ای و حبه ای می باشد چون از ابعاد بزرگ تری برخوردار است. این در حالی است که استقبال از فروش زغال لیمو سکه ای، به دلیل داشتن ابعاد کوچک و تکه های یکسان آن می باشد.

در نتیجه این نوع زغال را می توان برای مصارف استعمال دخانیات تهیه کرد. با  خرید زغال لیمو قلم با کیفیت می توانید مدت زمان طولانی تر از حرارت یکنواخت آن استفاده نمائید. جهت تأمین زغال لیمو سکه ای مرغوب و درجه یک می توانید به مراکز اختصاصی فروش زغال مراجعه نمائید. مجموعۀ سالار سوز جنوب به عنوان یکی از مراکز با سابقه در عرصۀ فروش زغال، توانسته اند امکان خرید این نوع زغال را برای مشتریان با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار تهیه نمایند.

    سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 556
نمایش همه
علاقه مندی ها ()