سختی گیر رزینی یا رسوب گیر یکی از تجهیزات تصفیه آب است که برای حذف یون های کلسیم، منیزیم به کار گرفته می شود. رزین در این دستگاه موجب کم شدن سختی آب می شود. املاحی که در آب وجود دار موجب سختی آب شده و به همین دلیل برای گرفن سختی آب از سختی گیر رزینی استفاده می شود. سختی گیر رزینی از رایج ترین دستگاه ها برای تصفیه آب می باشد. روش از بین رفتن سختی آب با استفاده از سختی گیر رزینی ، از طریق جابجا کردن یون های آب می باشد. به این صورت که یون های سخت موجود در آب با سدیم جابجا می شود و در نتیجه سختی آب کم خواهد شد.

شرکت اطلس آب یکی از مراکز فروش سختی گیر رزینی می باشد که دستگاه هایی با عملکرد عالی را ارائه می نماید. به منظور خرید سختی گیر رزینی مانند سختی گیر رزینی FRP و سایر تجهیزات صفیه آب به سایت اطلس آب مراجعه نموده و خرید سختی گیر رزینی را با اطمینان انجام دهید.  

کاربرد سختی گیر رزینی

رسوب آهک به دلیل رسوب املاحی مانند منیزیم و کلسیم بوده و به وسیله ی سختی گیر رزینی می توان سختی اب را گرفت و در نتیجه رسوب آب را کم کرد. با استفاده از سختی گیر رزینی ، آب شفاف شده و در تجهیزات رسوب نمی کند و موجب می شود که تجهیزات طول عمر بالاتری را داشته باشند. بنابراین در صورتی که از سختی گیر رزینی مانند سختی گیر رزینی FRP ، گرفتگی لوله ها و خرابی دستگاه ها اتفاق می افتد که می تواند موجب بروز مشکلات و هزینه های زیادی شود.

با مراجعه به سایت شرکت اطلس آب می توانید نسبت به خرید سختی گیر رزینی FRP و انواع پکیج تصفیه آب صنعتی و خانگی اقدام نمایید. زیرا این مجموعه فروش سختی گیر رزینی را با بهترین قیمت ارائه می نماید.   

   شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

      ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()