زغال سکه ای از دیگر انواع زغال موجود در بازار محسوب می گردد که خیلی از افراد متقاضی تهیۀ این محصول می باشند. زغال دارای مصارف گسترده ای می باشد چون جایگزین مناسبی برای چوب خشک درختان به شمار می رود. با توجه به تعدد مراکز تولید زغال در سطح کشور، محصولات تولید شده نسبت به یکدیگر دارای کیفیت متمایز می باشند. از این رو هنگام خرید انواع زغال سکه ای و دیگر انواع زغال در بازار، بررسی این مسئله حائز اهمیت می باشد. سالار سوز جنوب به اقتضای نیاز بازار توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش زغال سکه ای با بسته بندی کارتنی گردند.

مهمترین ویژگی زغال سکه ای

همانطور که در قسمت مذکور بدان اشاره نمودیم، میزان کیفیت زغال سکه ای بر روی نحوۀ تولید و نوع چوب هایی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، دارد. از ویژگی های زغال سکه ای با کیفیت می توان به تکه های یکپارچه و بدون ترک آن اشاره نمود. ضمن آنکه خیلی زود شعله ور شود و هنگام سوختن نباید دود و گاز سمی تولید کند. نحوۀ تولید زغال سکه ای به صورت سنتی و یا صنعتی می باشد. بدین ترتیب شاهد عرضۀ زغال لیمو سکه ای با کیفیت مختلف هستیم.

با این تفاسیر، جهت خرید زغال لیمو سکه ای توصیه داریم به مراکز توزیع زغال مراجعه نمائید. متناسب با مصارف خانگی قادر به خرید زغال با کیفیت خواهید بود و بدین ترتیب جهت استعمال دخانیات می توانید از مزایای زغال سکه ای استفاده نمائید. از دیگر ویژگی های بارز زغال سکه ای می توان به ابعاد کوچک آن که باعث تولید حرارت زیاد می شود، اشاره نمود. جهت تأمین انواع زغال سکه ای می توانید با واحد فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

   سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()