زغال لیمو از رایج ترین انواع زغال در بازار به شمار می رود چون از محبوبیت بالایی برخوردار است. به طور کلی ذغال مصارف خانگی و صنعتی دارد و به همین دلیل همواره با گسترش شهرنشینی، همچنان  شاهد تولید و فروش زغال لیمو می باشیم. مصارف زغال در راستای تأمین آتش در سطح شهر می باشد چون امکان تهیۀ چوب خشک و فضای مناسب برای آتش درست کردن فراهم نمی باشد. به همین دلیل با خرید زغال لیمو  می توانید، آتش مور نیاز برای مصارف طباخی و استعمال دخانیات فراهم آورید. مجموعۀ سالار سوز جنوب به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینۀ فروش زغال، انواع ذغال لیمو را به بازار عرضه می نمایند.

سفارش زغال لیمو مجلسی

جهت تولید زغال لیمو سکه ای از چوب مرکبات استفاده می شود و به همین دلیل هنگام سوختن، بوی مطبوع از این نوع زغال متساعد می گردد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، در موقعیت های مختلف می توانید از مزایای زغال لیمو بهره مند گردید. ذغال لیمو متناسب با مصارفی که می توانند داشته باشند در ابعاد و مدل های متفاوت تولید می شوند. به عنوان مثال در سطح بازار می توانید شاهد فروش زغال لیمو سفره خانه ای، زغال لیمو قلمی،زغال لیمو سکه ای، ذغال لیمو حبه ای و ... باشید.

در نتیجه متناسب با موقعیت های متفاوت، به سهولت می توانید با خرید زغال لیمو سکه ای با کیفیت، آتش مورد نیاز خود را جهت پخت و پز، استعمال دخانیات و غیره فراهم آورید. بدیهی است که ویژگی های زغال بر روی میزان فروش آن تأثیر می گذارد و بدین ترتیب متناسب با نوع مصارف، می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب، با اطمینان خاطر اقدام به خرید زغال با کیفیت نمائید. با این تفاسیر، متناسب با نیازی که دارید، می توانید زغال های با کیفیتی را خریداری نمائید.

    سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()