به طور کلی آموزش مجازی مبتنی بر دوره های مختلف منجمله آنلاین و ترکیبی برنامه ریزی می شود. بنابراین پیش از ثبت نام در مدرسه آنلاین بایستی اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ خدمات  آموزش مجازی آن مجموعه داشته باشید. چرا که بر روی کیفیت آموزش تأثیر می گذارد، ضمن آنکه دانش آموزان و والدین بایستی آشنایی اولیه با برنامه ریزی مدرسه داشته باشند. آموزش مجازی مبتنی بر دوره های ترکیبی، بر بستر کلاس های حضوری و آنلاین برنامه ریزی شده اند.

مزیت خدمات آموزش مجازی

امروزه شاهد فعالیت خیلی مدارس آنلاین با همین سیستم آموزش می باشیم. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها سال های متوالی است که بعنوان مدرسه آنلاین در حال فعالیت می باشند. دارای سابقۀ درخشانی در زمینۀ آموزش مجازی می باشند که تعداد قابل توجهی دانش آموز از سیستم آموزش این مجموعۀ مجرب بهره گرفته اند.

در حال حاضر سیستم آموزش مجازی را می توان با سیستم وب کنفرانس و همچنین دوره های مکاتبه ای ملاحظه نمود که بیشتر در مقاطع تحصیلی عالی ملاحظه می گردد. این در حالی است که گسترش فعالیت مدرسه آنلاین را می توانید در سراسر کشور ملاحظه نمائید چون شاهد توسعۀ فناوری و پهنای اینترنت در داخل ایران هستیم. بنابراین خیلی از افراد در پی بهره مندی از خدمات آموزش مجازی می باشند.

با آگاهی از تعریف جامع آموزش مجازی، افراد زیادی از خدمات سیستم  دوره آموزش از راه دور استفاده می کنند. متناسب با شرایطی که عموم افراد از آن برخوردار هستند، می توانند جهت رفاه حال فرزندان خود، از خدمات مدارس آنلاین بهره مند گردند. اگر در پی برنامه ریزی برای آنان هستید، می توانید پس از مشورت با کادر آموزش مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها، تصمیم نهایی را بگیرید. بدین ترتیب افراد مستعد می توانند از بستر آموزش مجازی برای پیشرفت تحصیلی خود بهره مند گردند.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()