انتخاب دستکش کار مناسب می تواند تأثیر قابل توجهی بر روی کاهش خطرات فیزیکی داشته باشد. محیط کار از جمله محل های حادثه خیز به شمار می رود، به عبارتی به دلیل وجود دستگاه و عوامل خطرساز، ممکن است افراد حین انجام فعالیتی که انجام می دهند، دچار آسیب دیدگی شوند. به همین دلیل خرید دستکش کار استاندارد از سوی کارفرمایان و افرادی که به صورت انفرادی مشغول به کار کردن هستند، ضرورت دارد. فروشگاه رادین ایمن مفتخر است که در لیست تجهیزات ایمنی، انواع دستکش کار را در سایز و طرح های متفاوت عرضه می نمایند.

خرید دستکش کار استاندارد و ارزان

با پیشرفت صنعت و فناوری در مشاغل مختلف، روز به روز بر خرید تجهیزات ایمنی مانند خرید کفش نگهبان تأکید بیشتری می شود چون حفظ سلامت اعضای مختلف بدن از سوی افراد حائز اهمیت است. یکی از مهمترین اعضای بدن که بیشتر در معرض آسیب و صدمات جدی قرار گرفته می شود، دست است. به همین دلیل همواره از سوی افراد به خرید دستکش کار مناسب تأکید می شود.

دستکش کار متناسب با فعالیت های خانگی و همچنین صنعتی با متریال متفاوت ساخته می شوند. بدین ترتیب متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، می توانید اقدام به خرید دستکش ضد برش، دستکش کار فلزی، دستکش ایمنی جوشکاری و غیره نمائید که در ادامه بیشتر انواع آن را معرفی می نمائیم.

متناسب با مشاغل مختلف می توانید بهترین تجهیزات ایمنی مانند کفش نگهبان را خریداری نمائید. دستکش کار ضد اسید، دستکش کار عایق حرارت، دستکش کار عایق برق، دستکش کار نسوز، دستکش کار چرمی، دستکش کار لاستیکی و ... برخی از انواع دستکش کار به شمار می روند. بدین ترتیب متناسب با مشاغل مختلف، به سهولت می توانید بهترین دستکش کار را انتخاب و با قیمت ارزان خریداری نمائید. اگر در پی تهیۀ تجهیزات ایمنی استاندارد و بادوام مانند خرید کفش نگهبان هستید، می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه رادین ایمن، کاربردی ترین لوازم ایمنی را با برندهای معروف مانند کفش نگهبان خریداری نمائید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 520
نمایش همه
علاقه مندی ها ()