کفش ایمنی از اقلام اصلی در تجهیزات دکوراسیون داخلی به شمار می رود. انتخاب کفش مناسب به منزلۀ حفاظت از پاها در برابر سقوط اجسام سنگین، جلوگیری از لغزیدن در سطوح روغنی و سایر خطرات می باشد. هنگام تولید کفش ایمنی ، مسائل بهداشتی و ارگونومیکی نیز در نظر گرفته می شود چون پا، از نظر علمی به عنوان قلب عصبی بدن شناخته شده است. بنابراین حفاظت از این عضو، به افراد کمک می کند که بتوانند راحت تر گام بردارند. فروشگاه رادین ایمن از جمله مراکز تأمین کنندۀ تجهیزات ایمنی، توانسته موفق به فروش کفش ایمنی در طرح های مختلف گردند.

خرید کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت

چندین سال است که مدیران و کارفرمایان موظف به تأمین تجهیزات ایمنی برای کارگران و پرسنل خود هستند. بایستی اقدام به خرید کفش ایمنی در مدل های متفاوت نمائید. لازم به ذکر است که عدم استفاده از کفش نامناسب، می تواند صدمات جدی به ستون فقرات، پاها و درد در ناحیه چشم به وجود آورد. ضمن آنکه در برخی از مواقع باعث قطعی عضو در بدن می شود. امروزه متناسب با پروژه های مختلف می توانید بهترین تجهیزات ایمنی را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروش کفش ایمنی در طرح و جنس متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب متناسب با حرفه ای که دارید، می توانید مناسب ترین آن را انتخاب و خریداری نمائید. از نظر بهداشتی، کفش هایی که دارای آستر هستند، غیر بهداشتی بوده و منجر به میخچه در ناحیۀ پا می گردد. ضمن آنکه باعث رشد باکتری، قارچ و بوی نامطبوع می گردد. قیمت کفش ایمنی بر مبنای جنس و طرح آن تعیین می گردد که کارفرمایان متناسب با نوع فعالیتی که پرسنل آن انجام می دهند، می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، اقدام به خرید تجهیزات ایمنی مانند خرید کفش ایمنی عایق برق، عایق حرارت، ضد اسید و ... نمایند.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 358
نمایش همه
علاقه مندی ها ()