هنگامی که به تاریخچۀ آموزش غیر حضوری و یا آموزش مجازی و عوامل بوجود آمدن آن توجه می کنیم، به روشنایی و ضوح کامل می توان نقش این روش آموزشی را در سطح جوامع پیشرفته و توسعه یافته ببینیم که بهترین گواهی است، برای ارتقاء و گسترش فعالیت مدارس  آموزش مجازی در سطح کشور باشیم. در واقع سیستم آموزش و پرورش و مراکز علمی و پژوهشی توانسته اند با آماده سازی زیرساخت های آموزش مجازی یا همان آموزش الکترونیکی، نمودار صعودی این سبک از آموزش را پدیدار نمایند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها مفتخر است که توانسته به عنوان یکی از اولین سیستم های آموزش مجازی همچنان به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهد.

آموزش مجازی در مقطع راهنمایی و متوسطه

در حال حاضر شاهد گسترش فعالیت مدارس  آموزش از راه دور و ویدئو کنفرانس تحت وب در کشورهای مدرن و همچنین ایران هستیم. توانسته اند با بهره گیری از دانش و تخصص اساتید در حوزه های تحصیلی مختلف، فعالیت گسترده و قابل ملموس در زمینۀ آموزش مجازی و الکترونیکی به دانش آموزان و دانشجویان ارائه دهند. به طور کلی می توان گفت که خدمات آموزش مجازی و از راه دور متناسب با نیاز دانش پذیران صورت می پذیرد و به طرق مختلف، افراد در تلاش برای ارتقاء سطح دانش خود هستند.

بدون شک آنچه برای اکثر تصمیم گیرندگان حائز اهمیت می باشد، تأثیر مستقیم بستر یادگیری الکترونیکی بر هزینۀ بازگشت سرمایۀ آن خواهد داشت. با توجه به گسترش و توسعۀ ابزارهای مختلف در زمینۀ آموزش مجازی، افراد و مؤسساتی می توانند در این عرصه موفق و رشد یابند که قابلیت تدریس آنلاین و برقراری تعامل مثبت میان طرفیت مدرس و دانش آموز را به بهترین شکل ممکن حفظ و ارائه دهند. لذا مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها در طول سال های متوالی در زمینۀ تدریس آنلاین و آموزش مجازی در مقطع تحصیلی متوسطه، توانسته سطح خدماتی که ارائه می دهند را در مقاطع تحصیلی دیگر توسعه دهند.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 319
نمایش همه
علاقه مندی ها ()