زغال لیمو سکه ای از رایج ترین انواع زغالی است که در لیست عرضۀ این محصول در بازار می توان مشاهده نمود. امروزه بیش از گذشته شاهد کاربرد گستردۀ زغال در سطح جهان هستیم چون شرایط همچون گذشته برای استفاده از چوب خشک و روشن کردن آتش فراهم نمی باشد. بدین ترتیب شما به سهولت می توانید با خرید زغال لیمو سکه ای  و هر نوع آن، نیاز خود را مرتفع نموده و آتش مورد نیاز برای استعمال دخانیات و همچنین طباخی را فراهم آورید. مجموعۀ سالار سوز جنوب به عنوان یکی از مراکز معتبر و با سابقه در عرصۀ فروش زغال فعالیت دارند که توانسته اند در لیست محصولات خود، زغال لیمو سکه ای در ابعاد متفاوت عرضه نمایند.

قیمت زغال لیمو سکه ای در بازار

در ادامۀ مقاله، تلاش داریم که شما را با مهمترین ویژگی های زغال لیمو سکه ای آشنا سازیم. بدین ترتیب هنگام خرید زغال، راحت تر می توانید محصول با کیفیت را تشخیص داده و با قیمت مناسب خریداری نمائید. اکثر افرادی که خواستار خرید زغال لیمو سکه ای هستند، به دلیل ویژگی های مهمی است که این نوع زغال نسبت به یکدیگر دارند.

همانطور که از عنوان زغال لیمو سکه ای مشخص است، این نوع زغال حاصل سوزاندن چوب درختان میوه های مرکب، لیمو ترش و شیرین، نارنج و ... می باشد. از این هنگام سوختن زغال لیمو سکه ای، بوی مطبوع میوه های مرکب را استشمام می نمائید. بنابراین متناسب با نوع مصرفی که دارید، می توانید از مزایای زغال لیمو سکه ای برای فراهم نمودن آتش مورد نیاز استفاده نمائید. هم اکنون با گسترش فضای اینترنت در سطح کشور، شرایط برای سفارش اینترنتی  خرید زغال سکه ای و دیگر محصولات مرتبط از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب، برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

  سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()