زمانی که موبایلی را خریداری می کنید برای این که بتوانید از قابلیت های آن بهره مند شوید نیاز به لوازم جانبی موبایل دارید. کمپانی های تولید کننده ی موبایل انواع لوازم جانبی گوشی های همراه را به تولید می رسانند که این لوازم روز به روز مدرن تر و پیشرفته تر می شوند. پخش عمده لوازم جانبی موبایل از کمپانی های تولیدی و نمایندگی های آن ها انجام می گیرد و در کشور ما نیز مراکز فروش عمده لوازم جانبی موبایل زیادی وجود دارد که پخش عمده لوازم جانبی موبایل را در برند های مختلف ارائه می کنند. معمولا فروشگاه ها و یا افرادی که نیاز به تعداد زیادی از لواز جانبی دارند اقدام به خرید عمده لوازم جانبی موبایل می نمایند. یکی از تخصصی ترین مراکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل، فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 می باشد که انواع لوازم جانبی موبایل را با بهترین کیفیت ارائه می کند.

فروش عمده لوازم جانبی موبایل با قیمت مناسب

نمایندگی هایی که فروش عمده لوازم جانبی موبایل را ارائه می کنند ، قیمت های مناسب تری را در نظر می گیرند زیرا این فروش به صورت پخش عمده لوازم جانبی موبایل بوده و در نهایت با حداقل سود در نظر گرفته می شود. لوازم جانبی موبایل شامل انواع لوازم مورد نیاز برای استفاده از موبایل می باشد. انواع لوازم حجانبی موبایل شامل کابل ، شارژر، هندزفری، هدفون، قاب، گلس، هولدر، کف، پاوربانک و.... می باشد.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل حتما به سراغ معتبرترین ها بروید. در زمینه ی فروش عمده لوازم جانبی موبایل ، ما به شما فروشگاه 414 را معرفی می کنیم زیرا این مجموعه یکی از مجموعه های کامل و تخصصی و معتبر در زمینه ی پخش عمده لوازم جانبی موبایل می باشد. با مراجعه به سایت فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید و سفارش خرید عمده لوازم جانبی موبایل را ثبت نمایید.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

تلفن های فروشگاه:    

02166762740     09125005285    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()