تفنگ بادی از جمله رایج ترین تفنگ هایی است که جهت امور شکار به کار برده می شود. در این مقاله تلاش داریم تا شما را با انواع تفنگی که به صورت مجوزدار می توان تهیه نمود، آشنا سازیم. در لیست فروش تفنگ هایی که در سطح بازار عرضه می شوند، می توان به تفنگ بادی، تفنگ پی سی پی و تپانچه بای اشاره نمود که با طرح های متنوع می توان آنها را تهیه نمود. چندین سال است که خرید و فروش  تفنگ بادی به صورت قانونی توسط برخی از مراکز معتبر همچون مجموعه طبیعت نو صورت می پذیرد.

خرید تفنگ بادی

طراحی تفنگ بادی به نحوی است که جهت شلیک کردن نیاز به ساچمه دارد که توسط فشار هوای تولید شده توسط پیستون مخصوص تعبیه شده درون تفنگ، عمل می کند. به عبارتی با چکاندن ماشه تفنگ بادی، فنر با قدرت زیادی به سمت جلو هدایت می شود تا بدین ترتیب فرآیند تیراندازی به درستی انجام بپذیرد. اگر خواستار خرید تفنگ بادی هستید، به سهولت می توانید متناسب با میزان مهارتی که دارید، مناسب ترین آن را انتخاب و خریداری نمائید.

امروزه کاربرد تفنگ بادی را می توان در مسابقات تیراندازی و همچنین امور شکار حیوانات کوچک مشاهده نمود. این نوع تفنگ همانطور که از نامش پیداست به کمک باد اقدام به پرتاب کردن ساچمه یا همان گلوله می نماید. عمدتاً تفنگ بادی در مدل های مختلف منجمله تفنگ بادی کمری و بزرگ در دسترس مشتریان قرار گرفته می شود. اولین مدل تفنگ بادی در سال 1580 ساخته و مورد استفاده قرار گرفته شد.

البته تپانچه بادی از جمله تفنگ های بادی است که طرفداران بسیاری دارد. عمدۀ خرید تفنگ بادی برای مسابقات تیراندازی است که دارای برد معمولی نسبت به تفنگ بپی سی پی می باشد. جهت خرید چاقو تیزکن و تفنگ بادی می توانید به مجموعه طبیعت نو مراجعه نمائید که دارای سوابق فعال در این حوزه می باشند.

 مجموعۀ طبیعت نو 

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33942210-021

09125491251

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و تمامی محصولات حسب مورد دارای مدارک قانونی می باشند.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()