ساچمه تفنگ بادی یکی از اقلامی است که دارندگان تفنگ های بادی می بایست تهیه نمایند. هم اکنون فروش ساچمه تفنگ بادی در مدل های متنوعی در بازار عرضه می شوند که می توان به ساچمه های سرگرد، توخالی، نوک تیز، سرگنبدی و ... اشاره نمود. البته ساچمه تفنگ بادی سرگنبدی را بیشتر به منظور مصارف عمومی استفاده می نمایند. از دیگر مزایای این نوع ساچمه می توان به حداقل نیروی مورد نیاز اشاره نمود. به عبارتی در مدت زمان کوتاه، این نوع ساچمه به هدف برخورد می کند. مجموعه طبیعت نو در لیست محصولات فروشگاه، موفق به فروش   ساچمه تفنگ بادی در مدل های مختلف گردیده است.

قیمت ساچمه تفنگ بادی و انواع آن

هم اکنون در مسابقات تیراندازی و همچنین شکار از ساچمه تفنگ بادی سرگنبدی بیشتر استفاده می کنند چون از حساسیت بالایی برخوردار است و در مدت زمان کوتاه تر به هدف برخورد می کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که برای اولین بار اقدام به خرید تفنگ بادی نموده اید و به دنبال ساچمۀ مناسب برای تفنگ خود می باشید، می توانید این نوع ساچمه را انتخاب نمائید.

معمولاً افرادی که برای شکار به دنبال خرید ساچمه تفنگ بادی مناسب هستند، بایستی نوعی از این ساچمه را تهیه نمایند که باعث کشته شدن شکار نگردد. با توجه به تنوع بالای این محصول در بازار، شما بایستی هنگام خرید ساچمه تفنگ بادی، تمام موارد را در نظر بگیرید. به عبارتی برخی از ساچمه های تفنگ بادی دارای قابلیت نشانه گیری در فواصل دور هستند و به نوعی از قدرت تخریب بیشتری برخوردار است.

قیمت فروش دوربین تفنگ و ساچمه تفنگ بادی بر اساس نوع و جنس آنها تعیین می گردد. بدین ترتیبجهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و سفارش آنلاین می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی مجموعه طبیعت نو مراجعه نمائید.

 

 مجموعۀ طبیعت نو 

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33942210-021

09125491251

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و تمامی محصولات حسب مورد دارای مدارک قانونی می باشند.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()