چاقو تیزکناز جمله ابزارآلاتی است که در راستای حفظ و نگهداری لبۀ تیز برخی از وسایل مورد استفاده قرار گرفته می شود. هم اکنون اگر برای خرید چاقو تیزکن به بازار مراجعه نموده باشید، تنوع بالایی از این ابزار را می توانید ملاحظه نمائید که دارای مدل و برندهای متفاوتی هستند. به طور کلی پیش از خرید چاقو تیزکن  ، کسب یک سری اطلاعات مکفی نسبت به ویژگی آنها می تواند برای شما کاربردی باشد. مجموعه طبیعت نو از جمله مراکز فروش تجهیزات طبیعت گردی در لیست محصولات، توانسته اند موفق به فروش چاقو تیزکن در مدل های متنوع و پرفروش گردند.

خرید چاقو تیزکنبا دوام و ارزان

لازم به ذکر است که شاهد تنوع مدل های چاقو در سطح بازار هستیم که این مسئله باعث گردیده تا تولید کنندگان به دنبال ساخت مدل های متفاوت چاقو تیزکنبیافتند. در همین راستا شاهد فروش انواع چاقو تیزکن برقی و دستی با برندهای مختلف در بازار هستیم.

از ویژگی های بارز چاقو تیزکن برقی می توان به داشتن چندین شکاف، اشاره نمود که در طول پروسۀ 2 الی 3 مرحله ای فرآیند تیز کردن و تراشیدن لبۀ چاقو را انجام می دهد. در نتیجه افرادی که به دنبال چاقو تیزکن فوری هستند، می توانند این مدل را خریداری نمایند. زمانی که چاقو تیزکن برقی روشن می شود، سنگ های تیز کننده شروع به چرخیدن نموده و وقتی چاقو از بین شکاف ها عبور می کند، تیغه های چاقو تیز می شود. عمدتاً این نوع چاقو تیزکن، دارای دفترچه راهنما می باشد.

این در حالی است که استفاده از چاقو تیزکن دستی بسیار ساده است. ضمن آنکه قابل حمل بوده و امکان خرید این نوع چاقو تیزکن در ابعاد کوچک برای افراد فراهم می باشد و معمولاً شیوۀ استفاده از چاقو تیزکن دستی بر روی آنها ترسیم می شود. جهت  خرید ساچمه تفنگ بادی و انواع چاقو تیزکن می توانید به مجموعه طبیعت نو مراجعه نمائید.

 مجموعۀ طبیعت نو 

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33942210-021

09125491251

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و تمامی محصولات حسب مورد دارای مدارک قانونی می باشند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()