اگر تا کنون تجربه سرمایه گذاری را داشته باشید، بدون شک عنوان گزارش طرح توجیهی را شنیده اید. این نوع گزارش، به عنوان مطالعات سنجی تمام جوانب اجرای یک پروژه و سرمایه گذاری محسوب می گردد. همانطور که آگاه هستید، راه اندازی یک پروژه در یک نگاه و به صورت فوری و آنی صورت نمی پذیرد چون ممکن است آیندۀ نافرجامی به دنبال داشته باشد.

در واقع جهت احداث یک پروژه و سرمایه گذاری در خصوص تولید محصول جدید، گسترش یک مجموعه و یا ارائه خدمات جدید به بازار مستلزم امکان سنجی بازار و امور مالی مرتبط می باشد. گردآوری طرح توجیهی، با هدف تهیۀ یک نقشه برای اجرای کار، توسط متخصصین امر انجام می پذیرد. در همین راستا، گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با تخصص و تجربیات فراوانی که در حوزۀ مطالعات و محاسبات مالی در بازار کسب نموده اند، به بهترین شکل ممکن قادر به راهنمایی سرمایه گذاران محترم می باشند.

ثبت نتایج طرح توجیهی جهت افتتاح پروژه های کسب و کار

نگارش طرح توجیهی مانند مصالح ساختمان سبک با هدف برآورد زوایای آشکار و پنهان اجرای یک سرمایه گذاری در بخش های مختلف می باشد. بدیهی است که شاهد مطالعات و گردآوری گزارشات طرح توجیهی کسب و کار متناسب با پلن های مختلف می باشد. بدین ترتیب اگر در حوزۀ خاصی قصد سرمایه گذاری در بیزینس را فعالیت دارید، می توانید از مزایای تدوین طرح توجیهی، آیندۀ اجرای پروژه را شفاف سازی نمائید.

به طور کلی می توان گفت که بخش های اصلی طرح توجیهی عبارتند از مباحث فنی، وضعیت بازار و محاسبات مالی می باشند. در نهایت، نتایج کار یک سرمایه گذاری را می توان به سهولت با گردآوری طرح توجیهی، برآورد نمود. از این رو می توانید جهت پرداختن به موضوعات این چنینی، از تخصص و تجربیات گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا برای دریافت طرح توجیهی آماده و یا سفارشی بهره گیرید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()