کفش کار بر مبنای استانداردهای HSE تولید می شوند که در این مقالۀ کوتاه تلاش داریم به صورت تخصصی و جامع بدان بپردازیم. نکتۀ مهمی که در انتخاب و خرید کفش کار بایستی در نظر گرفته شود، نوع خطرات احتمالی که حین کار، ممکن است سلامت فرد را تهدید کند. عمدتاً تولید کفش ایمنی بر اساس نوع پاپوش در دسته بندی های اصلی از جنس چرم و یا تمام پلاستیک تقسیم بندی می شوند. در صورت نیاز به خرید کفش کار استاندارد می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نموده و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمائید.

انواع مدل کفش کار

کفش، پوتین، نیم چکمه، چکمه و چکمه ساق بلند از انواع مدل طراحی پاپوش های کفش ایمنی به شمار می روند. بدین ترتیب متناسب با نوع فعالیتی که افراد مختلف انجام می دهند و احتمال وقوع صدمات جدی که برای پاها ممکن است اتفاق بیافتد، می توانید مناسب ترین کفش کار را خریداری نمائید. کفش کار سرپنجه فولادی، کفش کار با زیرۀ رابر لاستیک و کفش کار با سرپنجه کامپوزیت از جمله دسته بندی های اصلی کفش کار استاندارد به شمار می روند.

در نتیجه هنگام خرید کفش ایمنی بایستی اطلاعات جامع در خصوص نوع خطرات و آسیب های احتمالی که برای شما رخ دهد، در اختیار داشته باشید. عمدتاً سقوط اجسام سنگین، فرو رفتگی اشیاء نوک تیز، نفوذ رطوبت، لغزش پا، سوختگی، یخ زدگی و ... خطرات احتمالی هستند که متناسب با مشاغل مختلف، افراد می بایست در انتخاب نوع کفش کار در نظر بگیرند.

هم اکنون به سهولت می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، اقدام به خرید کفش کار استاندارد مانند خرید کفش نگهبان نمائید. کارفرمایان متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، به سهولت می توانند مناسب ترین کفش کار استاندارد را با برندهای معتبر به صورت آنلاین خریداری نمایند.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()