رعایت نکات ایمنی در زمان انجام فعالیت های فیزیکی و پرخطر حائز اهمیت است. در نتیجه هنگام خرید  دستکش کار ، بایستی یک سری نکات مهم و کلیدی را در نظر بگیرید. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید تجهیزات ایمنی وجود دارد که بایستی افراد توجه ویژه نسبت به آنها داشته باشند. هم اکنون متناسب با نوع فعالیت فیزیکی که انجام می دهید، می توانید مناسب ترین دستکش کار را با متریال مختلف خریداری نمائید. فروشگاه رادین ایمن در لیست تجهیزات ایمنی، توانسته موفق به عرضۀ انواع دستکش کار گردند.

مهمترین نکات خرید دستکش کار

متناسب با نوع فعالیت های سنگین و پر خطر که افراد مختلف انجام می دهند، می توانند مناسب ترین دستکش کار را انتخاب و خریداری نمایند. بدین ترتیب با مراجعه به مراکز توزیع تجهیزات ایمنی، با کیفیت ترین لوازم را خریداری نمائید. جنس، کاربرد و نوع حرفه از جمله موارد مهم و اساسی هستند که بر روی انتخاب دستکش کار تأثیرگذار می باشند.

هم اکنون در سطح بازار شاهد فروش انواع دستکش کار در دسته بندی های مختلف هستیم که در ادامۀ پست به برخی از رایج ترین آنها می پردازیم. ضربه، برش، بریدگی، مواد شیمیایی، حرارت، اسید، برق گرفتگی و ... برخی از خطرات احتمالی هستند که افراد در مشاغل مختلف ممکن است با آنها رو به رو شوند. بدین ترتیب بایستی در زمان خرید کفش کار و دستکش کار توجه ویژه نسبت به این مسائل داشته باشید.

بدین ترتیب تولید کنندگان توانسته اند متناسب با نوع خطراتی که در مشاغل مختلف، سلامت افراد را تهدید می کند، توانسته اند موفق به تولید انواع دستکش کار منجمله دستکش کار عایق برق، دستکش کار عایق مواد شیمیایی، دستکش کار نسوز، دستکش کار ضد برش، دستکش کار حرارتی، دستکش کار چرمی، دستکش کار لاتکس، دستکش کار برزنتی و ... شوند. در حال حاضر می توانید از طریق فروشگاه رادین ایمن با متریال مرغوب خریداری نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()