امروزه نیاز به گشت و گذار در خیابان ها برای تهیۀ وسیلۀ نقلیه باری و یا تأمین کارگر ساده ندارید چون مراکز اتوبار و باربری می توانند این چنین نیازهای شما را برآورده نمایند. در این صورت شرایط مناسبی برای صرفه جویی در هزینه و زمان فراهم می گردد. اگر تا کنون در طول زندگی خود و یا آشنایان با جا به جایی منزل و یا محیط کار رو به رو شده اید، بدون شک از دغدغه های این پروسۀ زمان بر آشنا هستید. در همین راستا مراکز باربری و اتوبار در سطح شهر راه اندازی شده اند تا بدین وسیله بتوانند خدمات بسته بندی، جا به جایی و چیدمان وسایل را در محل جدید انجام دهند. مرکز اتوبار آزادی دارای سابقۀ درخشان در عرصۀ خدمات اتوبار می باشند.

خدمات اتوبار و باربری جهت به حداقل رساندن خسارت ها

تغییر مکان از جمله فعالیت هایی است که نیاز به صرف وقت و انرژی زیاد دارد. به همین دلیل مراکز اتوبار با  استخدام کارگران مجرب و توانمند و همچنین در کنار وسایل باری مناسب بتوانند شرایط مناسبی را برای انجام فوری اسباب کشی مهیا سازند. در گذشته افراد مدت زمان زیادی را به دنبال یافتن ماشین باری صرف می نمودند و سپس با دغدغۀ خالی کردن وسایل و جا به جایی آنها رو به رو می شدند ولی امروزه خدمات اتوبار به افراد کمک می کند که دیگر نگرانی و دغدغۀ چنین مسائلی را نداشته باشند.

مراکز باربری در سطح شهر فعالیت دارند و بدین ترتیب متناسب با منطقه ای که سکونت دارید. می توانید از خدمات مجموعه های اتوبار همان منطقه بهره مند گردید. لازم به ذکر است که هزینۀ خدمات اتوبار و  باربری بر اساس انتخاب مدل ماشین باری، تعداد کارگر و مدت زمان پروسۀ کار اسباب کشی محاسبه می گردد. جهت دریافت خدمات اتوبار و باربری در منطقه غرب تهران می توانید با مرکز اتوبار آزادی تماس بگیرید.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()