نمایندگی بیسوس به عنوان مراکز اصلی و رسمی این کمپانی معتبر، اقدام به واردات و عرضۀ محصولات باسئوس اصل و اورجینال می نمایند. همانطور که می دانید شرکت بیسوس به عنوان یکی از کمپانی های چینی در زمینۀ طراحی و تولید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل در حال فعالیت می باشند. در این مقاله تلاش می کنیم به معرفی این کمپانی و محصولاتی که توسط آنها به بازار جهانی عرضه می شوند، اشاره نمائیم. بازرگانی 414 از جمله مراکز نمایندگی بیسوس در ایران به شمار می روند که توانسته اند با عقد قرارداد رسمی با کمپانی باسئوس، انواع لوازم جانبی موبایل بیسوس را به صورت اورجینال وارد و عرضه نمایند.

نمایندگی رسمی بیسوس در تهران و شهرستان ها

از جمله لوازم جانبی و تجهیزاتی که توسط کمپانی بیسوس تولید می شوند، می توان به مواردی همچون انواع هندزفری، گلس، اسپیکر، شارژر گوشی، کابل گوشی، گارد، هولدر، پاوربانک و ... اشاره نمود. هر کدام از دسته بندی ها در طرح های متنوع طراحی و تولید شده اند و بدین ترتیب می توانید در سطح بازار شاهد تنوع بالای محصولات بیسوس باشید که می توانید از طریق نمایندگی باسئوس با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمائید.

مراکز  نمایندگی باسئوس به صورت اختصاصی در زمینۀ فروش محصولات باسئوس چین فعالیت می کنند و توانسته اند متناسب با نیاز مشتریان، انواع لوازم جانبی موبایل بیسوس را در دسترس خرید مشتریان قرار دهند. اگر در حال راه اندازی کسب و کار جدید به عنوان فروشگاه عرضۀ تجهیزات جانبی موبایل می باشید، با آسودگی خاطر و بدون دغدغه می توانید از طریق نمایندگی بیسوس در ایران همچون فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414، همراه با گارانتی معتبر، قیمت ارزان و تضمین اصالت محصولات، به صورت عمده خرید خود را انجام دهید. بدون شک خرید عمده لوازم جانبی موبایل از طریق نمایندگی بیسوس برای شما صرفۀ اقتصادی خواهد داشت.

  فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                       تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

                  02166762740     09125005285                        

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 423
نمایش همه
علاقه مندی ها ()