دستگاه ضد پارس سگ از کاربردی ترین دستگاه هایی است که به منظور مهار و کنترل نمودن پارس سگ مورد استفاده قرار گرفته می شود. این دستگاه تجهیز به میکروفونی است که به محض پارس کردن سگ، طیف صدای آن را تشخیص داده و سپس توسط دستگاه، امواج صوتی غیر مضر منتشر می شود. به طور کلی انتشار این اصوات برای گوش انسان ها قابل شنیدن نمی باشد ولی برای سگ ناخوشایند است و به همین دلیل باعث سکوت سگ می شود. با خرید  دستگاه ضد پارس سگ و فعال نمودن آن، سگ می تواند هنگام پارس کردن، به سرعت اصوات انتشار یافته را تشخیص داده و سپس از سر و صدا کردن امتناع می کند. مجموعه طبیعت نو توانسته در فهرست تجهیزاتی که عرضه می کنند، دستگاه ضد پارس سگ را متناسب با کاربری برای تمامی سگ ها قرار دهند.

خرید دستگاه ضد پارس سگ

اگر به دنبال خرید دستگاه ضد پارس سگ هستید، بایستی به طور دقیق مشخصات فنی دستگاه را مطالعه نمائید و سپس متناسب با مسافتی که سگ از شما فاصله دارد، می توانید انتخاب خود را انجام دهید. متناسب با فضای بسته و محوطۀ باز می توانید مناسب ترین دستگاه ضد پارس سگ را خریداری نمائید. به طور کلی امواج منتشر شده از این دستگاه، به صورت امواج فرا صوتی منتشر می شوند. این نوع امواج بی ضرر است و به نوعی با امواج الکترومغناطیسی تفاوت عمده ای دارد.

بدون شک می دانید که پارس کردن بخشی از حیات و طبیعت سگ می باشد و به همین دلیل به سهولت نمی توان کاری کرد که این حیوان، پارس نکند و به همین دلیل اختراع دستگاه ضد پارس سگ، بهترین راهکار برای کنترل آن می باشد. در صورت تمایل به  خرید دستگاه کنترل پارس سگ می توانید به سایت فروشگاهی مجموعه طبیعت نو مراجعه نمائید.

مجموعۀ طبیعت نو 

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33945836-021

09125491251

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()