آموزش از راه دور روش دیگری است که سیستم آموزش و پرورش از آن استفاده می نمایند. همانطور که می دانید آموزش تصویری بیشتر مورد استقبال دانش آموزان و دانشجویان قرار گرفته می شود و به همین دلیل در ارائه خدمات آموزش از راه دور، این افراد با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص استفاده می نمایند. به طور کلی سیستم آموزش از راه دور در عصر حاضر، که عصر فناوری و اینترنت، لازمۀ سیستم آموزشی است. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها از اولین مراکزی است که توانسته مجموعۀ خود را به تجهیزات پیشرفتۀ فناوری دیجیتالی تجهیز نماید و در نتیجۀ آن ، خدمات  آموزش از راه دور  و مجازی را به متقاضیان ارائه می دهند.

ارائه خدمات آموزش از راه دور در تهران

لازم به ذکر است که جنبه های آموزشی در سیستم آموزش از راه دور بسیار اثربخش می باشد چون دانش آموزان متعددی به دلایل مختلف نمی توانستند از خدمات آموزشی بهره مند گردند، امروزه می توانند از خدمات این چنینی بهره مند گردند. همانطور که می دانید هزینه های آموزش از راه دور نسبت به آموزش حضوری کمتر می باشد. نیاز به ذکر است که ارائه خدمات آموزش از راه دور به دانش آموزان کمک می کند که دسترسی بیشتری به مطالب تدریس شده داشته باشند.

کیفیت آموزش در سیستم  آموزش مجازی  ارتقاء پیدا می کند چون معلمان و اساتید خبره و مجرب تدریس می کنند. چرا که آموزش غیر حضوری نیاز به تسلط بیشتری دارد و یک مدرس حرفه ای با امکانات دیجیتالی که در اختیار دارد، تلاش می کند تعامل خوبی را با دانش آموزان به صورت اینترنتی برقرار نمایند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات از نحوۀ خدمات آموزش از راه دور که توسط مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها ارائه داده می شود، می توانید با دفتر آموزش مجموعه تماس بگیرید.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 399
نمایش همه
علاقه مندی ها ()