زغال لیمو از محبوب ترین انواع زغال موجود در بازار محسوب می شود چون هنگام سوختن، بوی مطبوع از آن متساعد می گردد. در واقع ذغال لیمو از چوب درختان مرکب همچون نارنج، انواع لیمو، پرتقال و غیره استفاده می نمایند و به همین دلیل  زغال لیمو دارای بوی مطبوعی است و بیش از زغال های معمولی طرفدار دارد. اگر خواستار خرید زغال لیمو هستید، می توانید به فروشگاه های معتبر همچون مجموعۀ سالار سوز جنوب مراجعه نمائید. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، راحت تر از گذشته می توانید انتخاب و خرید خود را در حوزۀ زغال انجام دهید.

خرید زغال لیمو در اشکال مختلف

امروزه نسبت به گذشته فناوری تولید زغال لیمو و دیگر انواع زغال پیشرفت کرده است چون با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک توانسته اند موفق به تولید زغال لیمو فشرده گردند. در نتیجۀ این اتفاق، شاهد تولید انواع زغال در اشکال مختلف به صورت قلم، حبه ای، سکه ای و غیره در سطح بازار می باشیم.

اگر در صدد برای خرید زغال در سطح بازار هستیم، می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید. امروزه تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیه همچون ضایعات چوب، زغال و همچنین پوست گردو و بادام، محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار عرضه نمایند. در نتیجۀ این اتفاق بزرگ، شاهد کاهش حجم درختان در سطح جهان می باشیم. فروش زغال لیمو در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد و به همین دلیل می توانید این محصول را به صورت زغال لیمو فشرده، زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو حبه ای، زغال لیمو لیمو قلم و ... خریداری نمائید.

اگر به دنبال  خرید زغال لیمو سکه ای و زغال کبابی و یا برای مصارف استعمال دخانیات می باشید، می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب به صورت کیلویی و بسته بندی کارتنی با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمائید.

    سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 435
نمایش همه
علاقه مندی ها ()