کفش نگهبان در مدل های مختلف قابل تهیه می باشد چون متناسب با فعالیت های مختلف که ممکن است افراد با خطرات متفاوتی رو به رو شوند، می بایست کفش کار نگهبان مناسبی را تهیه نمایند که کاربری مفید داشته باشد. پوتین، چکمه و کفش سه دسته بندی اصلی از طرح های کفش نگهبان به شمار می روند که می توانید در سایزهای مختلف آنها را خریداری نمائید. با فروش کفش نگهبان بایستی به مراکز معتبر همچون فروشگاه رادین ایمن مراجعه نموده و سپس متناسب با نیازی که دارید، مناسب ترین کفش کار را خریداری نمائید.

فروش انواع کفش نگهبان با کیفیت

مشاغل مختلفی همچون صنایع ساختمان سازی، راهسازی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع فولاد، صنایع معادن، کشاورزان و ... نیازمند به تأمین تجهیزات ایمنی هستند. کفش نگهبان از معروف ترین انواع کفش کار به شمار می رود که بسیاری از مشاغل مالک آن می باشند. بسیاری از کفش های نگهبان از متریال با کیفیت همچون چرم طبیعی گاوی و پلی یورتان ساخته می شوند که کاربری مفید را در زمان وقوع حادثه داشته باشند.

بر اساس قوانین استاندارد CE اروپا، لایۀ داخلی برخی از انواع کفش نگهبان، از جنس آستر چرم مصنوعی و طبیعی ساخته می شوند که قابلیت جلوگیری از تعریق و بو گرفتن پاها را داشته باشند. اکثر کفش های نگهبان به نحوی ساخته شده اند که دارای قابلیت ضد لغزش هستند و به دلیل برخورداری از زیره با جنس PU یا پلی اورتان، از لغزندگی کفش بر روی مواد و سطوح لغزنده جلوگیری می کند.

معمولاً طراحی زیرۀ کفش نگهبان به نحوی است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و دارای مقاومت بالایی می باشند. برخی از کفش های کار نگهبان دارای سر پنجه های فولادی هستند که باعث گردیده مقاومت کفش نسبت به سقوط اجسام سنگین افزایش پیدا کند و بدین ترتیب به پاها صدمات جدی وارد نگردد. در صورت تمایل به  خرید کفش ایمنی مانند کفش نگهبان می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()