کفش کار یکی از کاربردی ترین و مهمترین تجهیزات ایمنی به شمار می رود که خیلی از افراد پیش از شروع فعالیت های سنگین می بایست در اختیار داشته باشند. اگر از آن دسته افرادی هستید که در محیط کار، لباس کار مخصوص استفاده می کنید، قطعاً داشتن  کفش کار  برای آنان ضرورت دارد. پا به عنوان یکی از اعضای حساس بدن محسوب می شود که حفظ سلامت آن برای افراد حائز اهمیت می باشد. فروشگاه رادین ایمن به دلیل نوع فعالیتی که انجام می دهد، توانسته موفق به عرضۀ انواع تجهیزات ایمنی همچون کفش های کار با برندهای پرفروش گردند. بدین ترتیب امکان خرید کفش کار نگهبان در سایزهای مختلف برای شما فراهم می باشد.

خرید کفش کار با بهترین قیمت

اگر فعالیت شما جزء مشاغل سخت و حساس به شمار می رود، جهت حفظ سلامت پاهای خود می توانید از کفش کار استاندارد استفاده نمائید تا بدین ترتیب بتوانید از پاهای خود مراقبت کنید. به طور کلی بهره گیری از قابلیت و ویژگی کفش کار در بسیاری از کسب و کارها ضرورت دارد و بدین ترتیب می توان از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری کرد.

به عنوان مثال هنگام کار، ممکن است وسایل سنگین بر روی پاها سقوط کند و این مسئله باعث می گردد تا انگشتان پاهای خود را از دست بدهید ولی با خرید و استفاده از کفش کار با پنجۀ فولادی می توانید مانع از وقوع این اتفاق ناگوار گردید. صرف هزینه برای خرید کفش کار مانند خرید کفش نگهبان برای افرادی که در مشاغل پر خطر فعالیت می کنند، صرفۀ اقتصادی دارد، ضمن آنکه می توانند سلامت خود را حفظ نمایند. اگر به دنبال تأمین تجهیزات ایمنی محیط کار خود هستید، می توانید بدون دغدغه از طریق فروشگاه اینترنتی رادین ایمن به صورت آنلاین انتخاب و خرید نهایی خود را انجام دهید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()