امروزه با افزایش سطح آگاهی و رعایت نکات ایمنی در محیط های کاری، شاهد کاهش صدمات جانی برای افراد می باشیم. تأمین کفش ایمنی از سوی کارفرمایان در مشاغل مختلف، یک ضرورت محسوب می شود. به همین دلیل کسب آگاهی از مشخصات فنی یک  کفش ایمنی استاندارد برای افراد حائز اهمیت می باشد. اکثر افراد بایستی در مشاغل پر خطر، تجهیزات ایمنی اعم از کفش ایمنی، دستکش کار، کلاه ایمنی، شیلد صورت، عینک ایمنی و مواردی از این قبیل را تأمین نمایند. هر کدام از آنها کارایی خاص خود را در حفظ ایمنی اعضای مختلف بدن دارند و فروش کفش ایمنی در مدل و متریال متفاوت در فروشگاه رادین ایمن شاهد می باشیم.

خرید کفش ایمنی با رویۀ چرم طبیعی

صاحبان مشاغل متناسب با خطراتی که ممکن است پرسنل آنها را تهدید کند، اقدام به  خرید دستکش کار و کفش ایمنی می نمایند. افرادی که در کارخانجات، کارگاه های فنی، ساخت و ساز، معادن، پالایشگاه های نفت و پتروشیمی و مواردی از این قبیل فعالیت می کنند بایستی به تجهیزات ایمنی همچون کفش ایمنی تجهیز باشند. در زمان انتخاب کفش کار باید مشخصات فنی محصولات را مورد بررسی قرار داده و سپس نسبت به خرید آنها اقدام نمائید.

فعالیت های آتش زا، محیط های بسیار سرد، سقوط اجسام سنگین و خطرناک، در ارتباط بودن با مایعات و ذرات داغ، فعالیت در محیط هایی که با برق و جریان الکتریسیته رو به رو هستند تنها برخی از مواردی به شمار می روند که باعث گردیده تا افراد به دنبال خرید کفش ایمنی باشند. در واقع با انتخاب کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت می توان پاها را در برابر خطرات قطعی عضو مصون نمود. در زمان خرید کفش ایمنی توصیه می کنیم که قسمت های مختلف کفش و مشخصات فنی آن مورد بررسی قرار گرفته شود. در نهایت از طریق فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، می توانید کاربردی ترین کفش ایمنی را سفارش دهید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()