تولیدی کفش یک صنعت مجزا محسوب می شود و سالانه خیلی از سرمایه گذاران در این حوزه فعالیت می کنند. کفش از مهمترین پوشاک انسان به شمار می رود که توسط تولید کنندگان در مدل های مختلف طراحی، تولید و به بازار عرضه می شوند. انتخاب کفش بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که در ادامۀ مقاله بیشتر به این مطلب می پردازیم. افراد زیادی به فکر ایجاد تولیدی کفش هستند و به همین دلیل ممکن است اطلاعات مکفی در این خصوص نداشته باشند. بنابراین تولیدی کفش آرمیس تلاش نموده با گردآوری این مقالۀ کوتاه بتواند به بخشی از مسائل موجود در حوزۀ  تولیدی کفش بپردازد.

هم اکنون چند صد تولیدی کفش در ایران فعالیت دارند که توانسته اند در این حوزه بهترین محصولات را تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. تولیدی کفش زنانه، مردانه و بچه گانه به تنهایی می تواند سرمایه گذاری مجزایی را نیاز داشته باشد. در واقع بسیار از افراد علاقه مند هستند تنها در یک دسته بندی از انواع کفش موجود در بازار فعالیت داشته باشند. یک کارفرما که در حوزۀ تولیدی کفش فعالیت خود را آغاز می کند، می بایست یک سرمایۀ اولیۀ مناسب در اختیار داشته باشد. ضمن آنکه باید اطلاعات و دانش لازم در خصوص مراحل اجرایی و پروسۀ تولید کفش داشته باشند.

امروزه خیلی از افراد زمینۀ تولیدی کفش مردانه و زنانه فعالیت می کنند چون یک نیاز اساسی و به نوعی مصرفی افراد محسوب می گردد. قطعاً زمانی که صنعت تولیدی کفش در مدل های مختلف، در ایران رونق پیدا کند، بدیهی است که نیاز به واردات کفش های خارجی نخواهیم داشت و به نوعی باعث رونق اقتصاد ملی می گردد. هم اکنون تولیدی کفش آرمیس با همین اهداف در حوزۀ تولیدی کفش روزانه و اسپرت زنانه و مردانه مانند  پرفکت استپس گام برداشته و محصولات متنوعی را در دسترس انتخاب جوانان و میان سالان قرار داده اند.

  تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰9-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 415
نمایش همه
علاقه مندی ها ()