طرح توجیهی به عنوان یک طرح جامع در راستای سرمایه گذاری و راه اندازی یک کسب و کار جدید گردآوری می شود. در واقع هنگام نگارش  طرح توجیهی  ، صفر تا صد اجرای یک پروژه با تمام جزئیات همچون میزان سرمایه، هزینه های مصرف، زمان دست یافتن به سود خالص، مدت زمان اجرای پروژه، تجهیزات مورد نیاز، شرایط محیط کار، محل راه اندازی کار و ... مورد بررسی قرار گرفته می شوند. به طور قطع افرادی که به دنبال تأمین سرمایه از سوی بانک ها و نهادهای این چنینی هستند، می بایست یک گزارش کامل تحت عنوان طرح توجیهی گردآوری نموده و در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند. هم اکنون از طریق گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا می توانید خدمات این چنینی را دریافت نمائید.

نگارش طرح توجیهی جهت برآورد هزینه ها

این اقدامات در راستای پیشبرد اهداف پروژه و آیندۀ آن انجام می پذیرد و به نوعی با آگاهی یافتن از اینکه سرانجام نوع سرمایه گذاری چه می تواند باشد؟ بدین ترتیب برخی از افراد که در حوزۀ اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری آگاه هستند، تلاش می کنند با نگارش طرح توجیهی نسبت به ایده های سرمایه گذاری بتوانند مانع از راه اندازی پروژه های ناموفق شوند و قطعاً بهترین راهکار برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه و زمان می باشد.

در نتیجه همواره به افرادی که قصد راه اندازی یک ایده و سرمایه گذاری جدید و نوپا را دارند، توصیه می شود نسبت به گردآوری طرح توجیهی مانند طرح توجیهی سنگ مصنوعی اقدام نمایند. ضمن آنکه تهیۀ گزارش طرح توجیهی برای افرادی که قصد توسعۀ فعالیت خود را در محیط های مختلف دارند، نیز توصیه می شود. آیندۀ یک بیزینس را می توان با تجزیه و تحلیل تمام زوایای آن مشخص نمود. در همین راستا گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا همواره آمادۀ همراهی و راهنمایی شما سرمایه گذاران گرامی در تهران و شهرستان ها می باشند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()