کفش ایمنی از دیگر تجهیزات ایمنی پرکاربرد در صنایع مختلف به شمار می رود. یکی از مهمترین ابزارآلات ایمنی است که از متریال مقاوم ساخته می شوند تا قابلیت حفاظت از پاها را در برابر خطرات احتمالی حین کار داشته باشند. کفش ایمنی نسبت به کفش های ساده موجود در بازار متفاوت طراحی و تولید می شوند چون باید ماهیت محافظ بودن خود را حفظ کنند. تا کنون در اخبار شنیده اید که برخی از افراد حین کار با مشکلات عدیده ای همچون قطعی عضو، کور شدن، مسموم شدن و حتی مرگ رو به و شده اند. در نتیجه از دوره ای به بعد رعایت نکات ایمنی حین کار برای برخی از فعالیت ها ضرورت دارد و خرید  کفش ایمنی نیز در لیست تجهیزات ایمنی می بایست تهیه شود.

مرکز فروش انواع کفش ایمنی

فروشگاه رادین ایمن با آگاهی داشتن از این موضوعات، توانسته موفق به راه اندازی فعالیت خود در حوزۀ فروش لوازم ایمنی همچون دستکش کار، انواع کفش ایمنی، لباس کار و ... گردند. بدین ترتیب مدیران و کارفرمایان متناسب با خطراتی که حرفۀ آنها، ممکن است خطراتی را برای پرسنل به دنبال داشته باشد، به سهولت می توانند مناسب ترین دستکش کار را سفارش دهند.

قطعاً تجهیز نمودن پرسنل مشاغلی که با امور تراشکاری، برقکاری، نقل و انتقال مواد شوینده، حفاری و ... رو به رو هستند، ضرورت دارد. فروش کفش ایمنی در دسته بندی های متفاوت انجام می پذیرد. بدین ترتیب صاحبان کسب و کار با توجه به جنس خطراتی که سلامت پرسنل را تهدید می کند، اقدام به  خرید کفش کار عایق برق، کفش ایمنی نسوز، کفش کار ضد لغزش و ... می نمایند. بدون شک افرادی که مسئولیت انتخاب و تهیۀ وسایل ایمنی با کیفیت را دارند، می توانند از طریق فروشگاه رادین ایمن اقدام نمایند.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 336
نمایش همه
علاقه مندی ها ()