زغال سکه ای از دیگر انواع زغال موجود در بازار محسوب می شود که خیلی از افراد متقاضی تهیۀ این نوع زغال هستند چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشند. ویژگی بارزی که  زغال سکه ای  دارد، همانطور که از نامش مشخص است، داشتن ابعاد یکدست سکه ای آن می باشد که هنگام سوختن، حرارت یکنواخت تولید می کنند. عمدتاً مصارف اصلی زغال سکه ای را می توانید در امور استعمال دخانیات مشاهده نمائید چون می توان در مصرف ذغال صرفه جویی نمود. سالار سوز جنوب با اطلاع از این موضوع توانسته در لیست محصولات فروشگاه، زغال سکه ای را در بسته بندی های کیلویی در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند.

خرید زغال سکه ای فشرده

اگر در پی خرید زغال سکه ای می باشید، توصیه می کنیم متناسب با میزان مصرفی که دارید، این محصول را تهیه نمائید. چرا که در سطح بازار شاهد فروش ذغال سکه ای کبابی و همچنین برای استعمال دخانیات می باشیم. بدیهی است که هر چه ابعاد زغال بزرگ تر باشد، ماندگاری بیشتری خواهد داشت و بدین ترتیب گزینۀ مناسبی برای امور پخت و پز می باشد. این در حالی است که زغال سکه ای که دارای ابعاد کوچکتر هستند، زودتر شعله ور می شود ولی دوام کمتری خواهند داشت. در این تیجه این نوع زغال ها بیشتر جهت مصارف استعمال دخانیات مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

قیمت خرید زغال لیمو  سکه ای نسبت به سبک فناوری که تولید می شوند، نسبتاً با قیمت ارزان قابل تهیه هستند. بنابراین افرادی که طرفدار محیط زیست هستند، زغال فشرده سکه ای که از مازاد و خاکه های زغال و چوب تولید شده اند را انتخاب می کنند. این نوع زغال ها به دلیل انسجام بالایی که دارند دارای ماندگاری بیشتری هستند. هم اکنون می توانید به سهولت از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب با قیمت ارزان به صورت کیلویی خریداری نمائید.

   سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 469
نمایش همه
علاقه مندی ها ()