تجهیزات ایمنی به عنوان یکی از کاربردی ترین وسایل در راه اندازی برخی از مشاغل به شمار می روند که در ادامۀ بیشتر به این موضوع مهم می پردازیم. همانطور که از عنوان تجهیزات ایمنی مشخص است، هدف از طراحی و ساخت این گونه تجهیزات، حفظ ایمنی افراد در برابر خطرات احتمالی حین فعالیت های سنگین می باشد. قطعات با خطرات برخی از مشاغل همچون آتش نشان ها، کاگران ساختمانی، تکنسین های برق کار، کارگران در معادن، کارگران در سکوی نفت کش و پالایشگاه های نفت و گاز و ... آگاه می باشید. فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تأمین و فروش  تجهیزات ایمنی است. بدین ترتیب با گردآوری این مقاله توانسته اند به معرفی انواع تجهیزات ایمنی بپردازند.

فروش انواع تجهیزات ایمنی استاندارد

از جمله تجهیزات ایمنی می توان به دستکش کار، کلاه ایمنی، عینک، شیلد محافظ، ماسک، کفش کار، لباس کار و ... اشاره نمود. از نکات مهمی که در حوزۀ تولید و عرضۀ تجهیزات ایمنی وجود دارد، مرتبط به تنوع جنس این گونه تجهیزات می باشد. در واقع متناسب با نوع خطرات احتمالی که ممکن است افراد با آن رو به رو شوند، می بایست از وسایل ایمنی استاندارد و مقاوم استفاده گردد. به عنوان مثال تجهیزات ایمنی مشاغل آتش نشانی عمدتاً بایستی نسوز بوده و در برابر گرمای زیاد مقاوم و عایق برق باشند.

این در حالی است که کارگران کارخانجات تولید مواد شوینده بایستی مجهز به تجهیزات ایمنی مقاوم در برابر مواد اسیدی و شیمیایی باشند. کلام آخر که در حوزۀ خرید تجهیزات ایمنی لازم است یادآوری نمائیم، این است که مشخصات فنی هر یک از اینگونه لوازم ایمنی را بررسی نموده و سپس مناسب ترین وسایل را خریداری نمائید. هم اکنون جهت انتخاب و خرید تجهیزات ایمنی مناسب مانند  خرید دستکش کار با برندهای معروف می توانید به سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید.

 

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 462
نمایش همه
علاقه مندی ها ()