اتوبار یک کسب و کار جدیدی است که برخی از افراد در این حوزه فعالیت خود را آغاز نموده اند. مجموعۀ اتوبار آزادی قصد دارد در این مقاله به معرفی حرفۀ  اتوبار  و باربری بپردازد و اینکه چه افرادی نیازمند به دریافت اینگونه خدمات هستند. ضمن آنکه مراکز اتوبار چه نوع خدماتی را به همشهریان خود ارائه می دهند، از دیگر موضوعات مهمی است که در این مقاله به آن پرداخته می شود.

اتوبار بهترین راهکار برای سهولت در اسباب کشی منزل

قطعاً عموم افراد در طول زندگی خود تجربۀ نقل مکان و جا به جایی داشتند و سختی های امور اسباب کشی را تجربه نموده اند ولی امروزه راه اندازی مرکز اتوبار در سطح شهر باعث کاهش این دشواری ها و دغدغه ها شده است. اتوبار آزادی بیش از یک دهه است که توانسته در حوزۀ بسته بندی، جابه جایی و چیدمان وسایل فعالیت می کنند. صرفه جویی در وقت و انرژی از مهمترین مزایای دریافت خدمات مراکز اتوبار و باربری محسوب می شود.

با توجه به مشغلۀ فکری که اکثر افراد با آن رو به رو هستند، پروسه ای که برای بسته بندی، حمل و نقل و همچنین تهیۀ وسیلۀ نقلیه صرف می شد، نسبت به گذشته بهبود یافته است. دریافت خدمات از مرکز اتوبار و باربری فرصت مناسبی را برای شما فراهم می آورد که دیگر نگران این گونه دغدغه ها نباشید. در نهایت قدرت شما راحت تر از گذشته می توانید از عهدۀ اسباب کشی منزل برآمده و مجدداً زندگی خود را از سر بگیرید. هزینۀ اتوبار بر اساس پارامترهای مختلف تعیین می گردد که می توان به تعداد کارگر، نوع وسیلۀ باری، ارائه خدمات بسته بندی اقلام و همچنین چیدمان نهایی وسایل در مقصد اشاره نمود. البته ممکن است موارد دیگری نیز در تعیین قیمت اتوبار و باربری لحاظ گردد که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر اتوبار آزادی تماس گرفته و مشورت نمائید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()