واحد گشت به مراکزی گفته می شود که در حوزۀ اجارۀ اتوبوس دربستی فعالیت می کنند. این مقاله به اهمیت ارائه خدمات واحد گشت در تهران می پردازیم و اینکه از چه مراکزی بهتر است این گونه خدمات را دریافت کنیم؟ واحد دربستی  واحد گشت تلاش می کند با تأمین اتوبوس های درجه یک و همچنین نیروی انسانی مجرب، بتوانند بهترین خدمات را به همشهریان خود ارائه دهند. بدین ترتیب سرویس دربستی واحد گشت برای کارخانجات، شرکت ها، مدارس، هتل ها و سایر مکان ها فراهم آورند. مجموعۀ واحد گشت تهران به صورت تخصصی در حوزۀ ارائه خدمات اجاره اتوبوس دربستی به بهشت زهرا فعالیت دارد. همواره پاسخگو و آمادۀ ارائه بهترین سرویس دربستی در منطقه تهران می باشند.

اجاره اتوبوس دربستی VIP از واحد گشت

 هنگام دریافت خدمات دربستی از واحد گشت مانند  واحد گشت بهشت زهرا ، بایستی یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید. حفظ امنیت مسافرین، تجهیز بودن اتوبوس به سیستم سرمایشی و گرمایش، داشتن سیستم صوتی و تصویری مناسب، در اختیار گذاشتن یخچال به مسافرین، بهره مندی از رانندگان مجرب و با سابقه، وجود سطح زبال، داشتن صندلی های راحت و استاندارد و داشتن ظرفیت مناسب مهمترین مواردی هستند که هنگام اجاره اتوبوس دربستی از واحد گشت در نظر گرفته شود.

سرویس دربستی که مرکز واحد گشت به همشهریان ارائه می دهد، اتوبوس همراه با رانندۀ مجرب می باشد. در واقع راننده نقش بسزایی در جلب رضایت مشتریان دارد و به همین دلیل بزرگ ترین و با سابقه ترین مراکز واحد گشت از نیروی متعهد، خوش اخلاق و خوش برخورد استفاده می کند.

هم اکنون جهت درخواست اتوبوس دربستی برای بهشت زهرا و مراسم تشریفاتی می توانید با دفتر واحد گشت تهران تماس بگیرید. این مجموعۀ معتبر همواره آمادۀ ارائه سرویس به مدارس، شرکت ها، بهشت زهرا و دیگر مجموعه ها در منطقۀ تهران می باشند.

 

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()