طرح توجیهی یکی از راهکارهای مؤثر برای مطالعات بازار محسوب می شود. به این معنا که بتوانند محاسبات اولیه در خصوص جوانب مختلف یک ایده را با جزئیات کامل انجام دهند. همانطور که می دانید شروع یک کسب و کار از یک ایده آغاز می گردد و افراد با تأمین بودجه تلاش می کنند رویای خود را به محقق سازند ولی افرادی که در آن حوزۀ کسب و کار هیچ گونه سابقۀ فعالیت و اطلاعات مکفی ندارند، ممکن است به نتیجۀ مورد دلخواه خود دست نیابند چون کلیۀ جوانب نسنجیده باشند. به همین دلیل برخی از مراکز در حوزۀ مشاوه، برنامه ریزی و نگارش طرح توجیهی فعالیت می نمایند. جهت آشنایی بیشتر با جزئیات جمع آوری اطلاعات و تدوین گزارش طرح توجیهی می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل نموده و مشورت نمائید.

جمع آوری نتایج مطالعات بازار تحت عنوان طرح توجیهی

مطالعات بازار، محاسبات مالی، تأمین میزان سرمایۀ اولیه و محل مناسب برای راه اندازی کسب و کار و یا توسعۀ یک حرفه از موارد مهم و اساسی هستند که توسط متخصصین و مهندسین که دارای تجربه های فراوان در حوزه های مختلف اقتصادی و حسابرسی دارند، تحت گزارشات طرح توجیهی مانند طرح توجیهی روغن کشی از دانه های روغنی گردآوری می شوند. بدین ترتیب مجموعه هایی که قصد توسعۀ فعالیت خود و یا افرادی که قصد انجام سرمایه گذاری دیگر را برای فروش محصول جدید دارند، می توانند با معتبرترین مراکز مشاوره و برنامه ریزی کسب و کار تماس حاصل فرمایند. هم اکنون از طریق گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا می توانید از انواع طرح توجیهی آماده که توسط این مجموعۀ معتبر گردآوری شده است، بهره مند گردید و یا از خدمات نگارش طرح توجیهی سفارشی این مجموعۀ معتبر استفاده نمائید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 447
نمایش همه
علاقه مندی ها ()