برخی از افراد در حوزۀ پخش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت دارند. در واقع با واردات و فروش عمده لوازم جانبی موبایل تلاش می کنند تا تجهیزات مورد نیاز افراد را در داخل کشور با قیمت مناسب و کیفیت بالا برآورده نمایند. نکتۀ مهم که در حوزۀ خرید و فروش موبایل وجود دارد، تأمین تجهیزات و لوازم جانبی برای آن می باشد. قاب، گلس، هندزفری، هدفون، شارژر، رابط، هولدر و ... برخی از انواع تجهیزات جانبی موبایل محسوب می شوند. بدین ترتیب خرید عمده لوازم جانبی موبایل توسط برخی از افراد که قصد فعالیت در این حوزه را دارند، صورت می پذیرد. بازرگانی 414 از ابتدا سرمایه گذاری اصلی خود را به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی پخش عمده لوازم حانبی موبایل برند باسئوس آغاز نموده است. هم اکنون افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار در حوزۀ فروش لوازم جانبی موبایل بیسوس دارند، با قیمت ارزان تر به صورت عمده خرید خود را همراه با ضمانت نامه مطمئن انجام دهند.

فاکتورهای مهم خرید عمده لوازم جانبی موبایل

با توجه به تنوع تولید گوشی های هوشمند، در مقابل نیز شاهد تولید و عرضۀ انواع لوازم جانبی موبایل با برندهای مختلف می باشیم. این مسئله باعث گردیده تا شاهد فروش تجهیزات جانبی موبایل بی کیفیت و غیر اصل در سطح بازار باشیم. در نتیجه همواره توصیه می کنیم جهت خرید عمدۀ لوازم جانبی موبایل به نمایندگی های معتبر که در حوزۀ پخش عمده لوازم جانبی موبایل و دستگاه های دیجیتالی هوشمند فعالیت می کنند، مراجعه نمائید. در این صورت آسودگی خاطر نسبت به تأمین لوازم جانبی اورجینال با برندهای با کیفیت را خواهید داشت و ارائه خدمات همراه با گارانتی معتبر، تضمین کنندۀ ارتباط آنها با شما خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص  خرید عمده لوازم جانبی موبایل  باسئوس می توانید با کادر فروش بازرگانی 414 تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                                    تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     09125005285             

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 447
نمایش همه
علاقه مندی ها ()