زغال لیمو یکی از شناخته شده ترین انواع زغال موجود در بازار به شمار می رود که افراد زیادی طرفدار آن هستند. به طور کلی زغال یکی از مواد مصرفی است که اکثر افراد در محیط منزل  و یا فضای باز نیازمند به استفاده از آن ها هستند.  زغال لیمو  از چوب درختان مرکب همانند لیمو ترش، نارنگی، پرتقال، نارنج و ... تهیه می شود. تولید زغال لیمو به روش سنتی و صنعتی صورت می پذیرد و به همین دلیل در سطح بازار شاهد تولید زغال لیمو در کیفیت های مختلف می باشیم. اگر در پی خرید زغال لیمو هستید، متناسب با نوع مصرفی که دارید، می توانید بهترین ذغال لیمو قالبی را خریداری نمائید. مجموعۀ سالار سوز جنوب یکی دیگر از عرضه کنندگان زغال در بازار به شمار می روند که توانسته اند به اقتضای نیاز بازار، موفق به تأمین و فروش انواع زغال لیمو مرغوب به صورت کیلویی شوند.

مصارف اصلی خرید زغال لیمو  

انتخاب زغال با کیفیت و روش تولید هر کدام موارد مهم و اساسی هستند که بر روی نتیجۀ کیفیت تولید ذغال لیمو تأثیرگذار می باشند. بدین ترتیب با مراجعه به مراکز توزیع زغال، به سهولت می توانید از میان تنوع محصولات، با کیفیت ترین زغال لیمو را جهت مصارف استعمال دخانیات و یا طباخی خریداری نمائید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مصرف زغال شما بسیار است، خرید زغال لیمو جهرم را به صورت کیلویی پیشنهاد می کنیم. در واقع خرید زغال لیمو به صورت کیلویی بسیار مقرون به صرفه تر از مقدار پایین می باشد.

امروزه شاهد گسترش فروش زغال لیمو سکه ای به صورت قالبی هستیم چون تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از دستگاه های کورۀ صنعتی، خمیر زغال لیمو فشرده را در قالب های مختلف برش داده و توسط کوره ها مراحل پخت آن را انجام دهند. در نتیجه می توانید از طریق مراکز توزیع زغال همچون مجموعۀ سالار سوز جنوب با قیمت ارزان انواع زغال لیمو حبه ای و ... را خریداری نمائید.

  سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 509
نمایش همه
علاقه مندی ها ()