کفش نگهبان از دیگر انواع کفش کار به شمار می رود. خیلی از مشاغل به اقتضای نیاز و آسیب هایی که ممکن است هنگام انجام فعالیت های فیزیکی با آن رو به رو شوند نیازمند به خرید کفش ایمنی هستند. چرا که طراحی کفش های کار به نحوی است که از متریال با دوام برای ساخت قسمت های مختلف کفش بهره گرفته می شود که در ادامۀ پست بیشتر به این موضوع مهم می پردازیم. کفش نگهبان در طرح و مدل های متنوع تولید می شوند تا کاربری لازم را برای افراد داشته باشند. هم اکنون جهت خرید کفش نگهبان می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر با توجه به نوع فعالیتی که دارند، توانسته اند انواع تجهیزات ایمنی را متناسب با مشاغل مختلف در دسترس انتخاب مشتریان گرامی قرار دهند.

پرکاربردترین انواع کفش نگهبان

از جمله انواع کفش نگهبان می توان به کفش ایمنی آتش نشانی، کفش کار صنعتی، کفش ایمنی نیم بوت، کفش کار عایق برق و کفش کار لاستیک ضد اسید اشاره نمود. هر دسته بندی شامل کفش هایی در طرح های متنوع هستند که کارفرمایان می توانند متناسب با نوع فعالیتی که کارگران و کارمندان آنها انجام می دهند، بهترین کفش نگهبان را با سایز استاندارد خریداری نمایند.

از آنجایی که کفش همچون لباس کار و دستکش از مهمترین تجهیزات ایمنی به شمار می رود، انتخاب کفش نگهبان استاندارد برای افراد ضرورت دارد. بایستی این نکتۀ مهم را در نظر بگیرید که نوع خطرات احتمالی که حین انجام کار ممکن است افراد را با آن رو به رو شوند، مناسب ترین کفش نگهبان را انتخاب نمایند. به عنوان مثال افرادی که در حوزۀ ساخت و ساز فعالیت می کنند، خرید کفش نگهبان با سرپنجه فولادی کاربردی ترین کفش به شمار می رود. بدین ترتیب از طریق فروشگاه رادین ایمن به سهولت می توانید پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه،  خرید تجهیزات ایمنی را انجام دهید.

 

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()