کفش نگهبان به عنوان یکی از برندهای معروف در بازار محسوب می شود. جهت انجام فعالیت های سخت و دشوار که هر لحظه امکان صدمه دیدن اعضای مختلف بدن برای کارگران وجود دارد، تأمین تجهیزات ایمنی ضرورت دارد چون می تواند عاملی مناسب برای جلوگیری از ورود صدمات جدی گردد. با ویژگی هایی که کفش نگهبان دارد، متناسب با فعالیت های فیزیکی مختلف می توان کفش کار مناسبی را تهیه نمود. فروشگاه رادین ایمن در لیست تجهیزات و لوازم ایمنی توانسته موفق به عرضۀ انواع کفش نگهبان گردد.

از ویژگی های مهم کفش ایمنی نگهبان می توان به کیفیت عالی متریال به کار رفته در محصولات اشاره نمود. به طور کلی بر اساس عقاید متخصصین و تولید کنندگان مجرب، رعایت نکات کلیدی در طراحی کفش کار، محافظت از پا در برابر سقوط اجسام سنگین می باشد. ضمن آنکه دارای ویژگی ضد لغزش باشند و مسائل مرتبط با ارگونومی پا در طراحی کفش ایمنی رعایت شده باشد. به همین دلیل خیلی از افراد خواستار خرید کفش نگهبان هستند و متناسب با فعالیت های فیزیکی که انجام می دهند، می توانند مناسب ترین کفش کار را تهیه نمایند.

معمولاً کفش نگهبانی که جهت فعالیت های ساختمانی به کار برده می شوند از جنس فولاد و متریال پلیمری ساخته می شوند. کفش نگهبان با سرپنجه فولادی نقش بسزایی بر روی حفاظت انگشتان پا در برابر ضربات سنگین دارد. از فولاد آبکاری شده برای ساخت این نوع کفش های ایمنی استفاده می شود تا  تحمل ضربات حداقل 220 ژول را داشته باشد.

رعایت موارد مرتبط به ارگونومیکی کفش نگهبان بایستی رعایت شود چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد شخص خواهد داشت. با توجه به اینکه پا به عنوان قلب دوم انسان شناخته می شود، حفظ سلامت این عضو حساس بدن از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع عدم رعایت این نکات، با گذشت زمان مشکلات مزمن در نواحی ستون فقرات بوجود می آورد. مشتریان گرامی از طریق سایت می توانند  خرید تجهیزات ایمنی را انجام دهند. 

 

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()