زغال سکه ای از جمله زغال های پرفروش در بازار به شمار می رود که با استفاده از ماشین آلات مخصوص تولید و عرضه می شوند. هم اکنون در سطح بازار به سهولت می توانید زغال سکه ای فشرده را با بسته بندی های متفاوت تهیه نمائید. محبوبیت و فروش زغال سکه ای را می توان در کشورهای حاشیۀ خلیج فارس ملاحظه نمود و افرادی که به دنبال حرفۀ پر سود هستند، می توانند در حوزۀ فروش ذغال های وارداتی و ایرانی فعالیت کنند. سالار سوز جنوب در منطقۀ تهران توانسته فعالیت خود را در حوزۀ فروش انواع زغال آغاز نماید و در لیست محصولات خود، زغال های فشرده سکه ای را عرضه می کند.

خرید ذغال سکه ای فشرده

اگر به دنبال زغال برای استعمال دخانیات می باشید، می توانید از مزایای ذغال سکه ای بهره گیرید. در واقع این نوع زغال با روش صنعتی تولید و به بازار عرضه می شود چون از طریق فرآیند زغال فشرده تولید می شود. به عبارتی زغال های فشرده با استفاده از دستگاه های مکانیزه در ابعاد مورد دلخواه قابل برش می باشند و بدین ترتیب در سطح بازار به سهولت می توانید زغال سکه ای با قطرهای متفاوت خریداری نمائید.

از ویژگی های مهم زغال سکه ای می توان به کیفیت و انسجام بالای آن اشاره نمود. ضمن آنکه به دلیل داشتن ابعاد کوچک که به صورت یکدست و منسجم برش داده شده اند، در مدت زمان کوتاهی شعله ور می شوند. حرارت زیادی و کمترین خاکستر را تولید می کنند. اگر به دنبال خرید زغال سکه ای می باشید می توانید با دفتر فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی در حوزۀ فروش انواع زغال مانند فروش زغال مجلسی به صورت بسته بندی کارتنی فعالیت می کند و همواره پاسخگوی سفارشات شما مشتریان گرامی در تهران و حومه می باشند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()