آموزش مجازی در چند دهۀ اخیر در مدارس و مؤسسات آموزش عالی گسترش یافته است. به نوعی تنها راه کمک به افرادی است که به دلایل متفاوتی نمی توانند از تحصیل و آموزش حضوری در سیستم های آموزش و پرورش و دانشگاه ها باز مانده اند. از این رو به دنبال شروع مجدد و یا تکمیل روند آموزشی خود در مقاطع مختلف تحصیلی هستند و بدین ترتیب افتتاح سیستم آموزش مجازی توانست به عنوان شیوه ای نوین، مسیر ادامه تحصیل را برای این دسته از افراد هموار سازد.

علی رغم وجود سیستم آموزش حضوری، راه اندازی مدارس و دانشگاه های آموزش مجازی در سطح داخلی و بین المللی تحولی بزرگ در فرآیند آموزش کشور بوجود آورده است. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها از جمله پیشگامان در حوزۀ آموزش غیر حضوری، بستر لازم را توسط آموزگاران متعهد و توانمند فراهم نموده است.

شیوۀ آموزش مجازی در سیستم آموزشی

به نوعی گواهی است در راستای افرایش درخواست اقشار مختلف جامعه به سیستم آموزش مجازی و از راه دور می باشد. شاهد نمودار صعودی در مبحث سیستم آموزش غیر حضوری در کشورهای مدرن می باشیم که توانسته اند بر بستر تحت وب یا همان اینترنت فعالیت خود را گسترش دهند.

به طور کلی توسعۀ سیستم آموزش مجازی بر پایۀ نیاز افراد و مؤسسات در جوامع مختلف به روش های متفاوت مهیا می شود. در ایران نیز افتتاح مدارس آموزش مجازی به اقتضای نیاز در شهرستان ها، مناطق محروم و همچنین شهرهای حومۀ تهران به نوعی تأثیرگذاری خاص خود را در سیستم آموزشی به همراه دارد. بدیهی است افرادی که مسافت زیادی را برای حضور در مدارس بایستی بپیمایند، لازمۀ رشد تحصیلی آنها استفاده از خدمات آموزش مجازی است که توسط برخی از مدارس به دانش آموزان ارائه داده می شود. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها نیز از اولین مؤسسان سیستم آموزش از راه دور در مقطع متوسطه در کشور می باشد.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 443
نمایش همه
علاقه مندی ها ()