اتوبار از جمله مراکزی است که با عنوان مرکز باربری فعالیت خود را آغاز نموده اند. همانطور که می دانید دلایل متعددی وجود دارد که باعث می گردد تا افراد به دنبال تغییر مکان باشند و به همین دلیل نیاز به افراد متخصصی دارند که بتوانند به آنها در این پروسه کمک کند. همانطور که می دانید جا به جایی وسایل در آپارتمان های کوچک و ساختمان های بزرگ کار دشواری است که از عهدۀ عموم افراد بر نمی آید. بدین وسیله چندین سال است که شاهد راه اندازی مراکز اتوبار در سطح کشور می باشیم و هم اکنون اتوبار آزادی توانسته فعالیت خود را در تهران آغاز نمایند و بهترین خدمات را در این حوزه به همشهریان گرامی ارائه دهند.

دریافت خدمات باربری و اتوبار در تهران

بدون شک در طول زندگی خود، تنها برای یک بار هم شده، فرآیند اسباب کشی خانه را تجربه نموده اید و از این موضوع آگاه هستید که ممکن است با یک سری هرج و مرج رو به رو شوید. از این رو مراکز اتوبار و باربری با بهره گیری از نیروی کارگر مجرب توانسته اند سطح خدماتی که در این حوزه ارائه می دهند را ارتقاء ببخشند. چنین مجموعه هایی تلاش می کنند از افرادی که با نحوۀ بسته بندی اصولی لوازم خانگی بزرگ آشنا هستند، بهره گیرند.

همانطور که می دانید فرآیند اسباب کشی و حمل اثاثیه های بزرگ بسیار دشوار است و نیاز به قدرت جسمانی بالا دارد. بدیهی است افتتاح مجموعه های اتوبار با وسایل نقلیۀ باری مناسب و نیروی کار متخصص، بتوانند در مدت زمان اندک اسباب و لوازم خانه را جا به جا نمایند. هنگامی در تلاش برای اسباب کشی از یک منطقه به منطقۀ دیگر و یا شهر دیگر می باشید، انتخاب وسیلۀ نقلیۀ مناسب ضرورت دارد. بدون شک مرکز اتوبار آزادی توانسته در این حوزه، سابقۀ درخشانی را کسب نماید. به عبارتی بهترین خدمات را در حوزۀ باربری  و اتوبار ارائه می دهد.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()