طرح توجیهی ایدۀ مناسبی برای آینده نگری نسبت به یک فعالیت اقتصادی و نوعی سرمایه گذاری می باشد. همانطور که می دانید همواره بسیاری از افراد به دنبال ایده هایی برای سرمایه گذاری هستند که بتوانند سرمایۀ خود را در بخش های مختلف توسعه ببخشند و از طرح توجیهی استفاده می کنند. تولید یک کالای جدید، فروش محصولات در مناطق مختلف، ساخت یک بنا، عرضۀ مواد غذایی جدید و ... برخی از مواردی هستند که افراد مختلف در صدد برای سرمایه گذاری در آن حوزه ها می باشند.

دلایل استقبال از نوشتن طرح توجیهی

بدین وسیله نگارش طرح توجیهی با هدف تجزیه و تحلیل جوانب مختلف اجرای پروژه توسط افراد خبره و متخصص این کار صورت می پذیرد. در همین راستا گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تلاش نموده فعالیت خود را در این حوزه آغاز نماید و بدین وسیله در طی سال ها فعالیت مشاور و مجری بسیاری از پروژه های سرمایه گذاری باشد و متناسب با نیاز مشتریان انواع طرح توجیهی را نگارش نموده و عرضه نمایند.

همانطور که می دانید استفاده از این فرصت می تواند مانع از شکست پروژه و هدر رفت انرژی و سرمایه گردد. قطعاً یک سرمایه گذار هوشمند و آینده نگر، صرف هزینه برای تهیۀ گزارشات طرح توجیهی را بهترین فرصت برای خود می داند. چرا که برخی از مباحث و موارد وجود دارد که افراد عادی و سرمایه گذاران از آن ها آگاهی ندارند و این مسئله می تواند پروژۀ سرمایه گذاری شما را به شکست ختم نماید. در نتیجه نگارش طرح توجیهی متناسب با پروژه های مختلف مانند طرح توجیهی فرآوری قیر طبیعی توسط کارشناسان و تحلیل گران متخصص بهترین ایده محسوب شود و راهکار کم هزینه برای صرفه جویی در بودجه و زمان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات مشاوره و برنامه ریزی کسب و کار می توانید از تخصص گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند گردید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 471
نمایش همه
علاقه مندی ها ()