زغال چینی ایرانی توسط تولید کنندگان زغال بر پایۀ زغال های چینی صادراتی تولید و عرضه می شوند. همانطور که می دانید تولید زغال به روش های مختلفی صورت می گیرد و به همین دلیل تنوع بالایی از انواع زغال را می توانید در سطح بازار ملاحظه نمائید. پیش از خرید زغال چینی ایرانی اجازه می خواهم که بیشتر به ویژگی های این نوع زغال بپردازم. بدین وسیله شما با آسودگی خاطر می توانید مناسب ترین زغال را جهت مصارف خود تهیه نمائید. مجموعۀ سالار سوز جنوب به عنوان یکی از مراکز توزیع کنندۀ زغال های ایرانی و وارداتی فعالیت دارد و توانسته به اقتضای نیاز بازار، محصولاتی با کیفیت عرضه نماید.

ویژگی های بارز ذغال چینی ایرانی

از مشخصه های مهم زغال چینی ایرانی و وارداتی می توان به کیفیت و انسجام بالای آنها اشاره نمود. انتخاب زغال بر روی دوام و ماندگاری آن مؤثر است و به همین دلیل توصیه می کنیم به فروشگاه های معتبر مراجعه نموده و اقدام به خرید زغال چینی ایرانی نمائید. مزایای این نوع زغال در این است که دارای دوام بالا و حرارت زیادی را تولید می کند. این نوع زغال ها به دلیل ساختار فشرده ای که دارند، انرژی و گرمای زیادی را تولید می کنند و دیر تبدیل به خاکستر شده و به نوعی خاکستر کم ایجاد می شود.

نکتۀ مهم و کلیدی که باعث محبوبیت زغال چینی ایرانی شده است، سازگاری با محیط زیست دارد چون از ضایعات چوب تولید می شوند. اگر به دنبال خرید زغال با کیفیت می باشید، می توانید با خرید زغال چینی وارداتی  و ایرانی نیاز خود را مرتفع سازید. جهت تولید ذغال چینی ایرانی که با عنوان زغال فشرده قالبی نیز شناخته می شود، درصد بالایی از مواد تشکیل دهندۀ آن را خاک اره، خاک کک، خاک زغال و یا مخلوطی از آنها می باشد. جهت سفارش کارتنی زغال چینی ایرانی می توانید با مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 516
نمایش همه
علاقه مندی ها ()