در این پست قصد داریم که شما را با انواع تجهیزات ایمنی آشنا سازیم. همانطور که می دانید تأمین تجهیزات ایمنی پیش از آغاز هر نوع فعالیت فیزیکی ضرورت دارد و یک سری استانداردها جهت انتخاب و خرید  تجهیزات ایمنی وجود دارد که در ادامۀ متن با جزئیات بیشتر به آنها اشاره می نمائیم. به طور کلی هدف اصلی از تأمین تجهیزات و لوازم ایمنی، این است که بتوان اعضای مهم بدن را از صدمات جدی ایمن نگه داشت.

خرید تجهیزات ایمنی با برندهای معتبر

نکتۀ مهم و کلیدی که تمام کارگاه ها می بایست رعایت کنند، خرید تجهیزات ایمنی مناسب و با کیفیت می باشد که نقش بسزایی بر روی سلامت افراد دارد. فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ وسایل و تجهیزات ایمنی در تهران راه اندازی شده است و بدین ترتیب شما با دسترسی داشتن به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، می توانید بهترین وسایل را تهیه نمائید.

لباس کار، دستکش ایمنی، کفش کار، کلاه ایمنی، عینک ایمنی، شیلد محافظ صورت و کمربند ایمنی از جمله انواع تجهیزات ایمنی هستند که در مدل های مختلف تولید و عرضه می شوند. در نتیجه کارفرمایان متناسب با نوع فعالیتی که کارگران انجام می دهند، می توانند مناسب ترین تجهیزات ایمنی را تهیه نمایند. انتخاب نوع تجهیزات بر روی عملکرد کارگران تأثیرگذار می باشد. به عبارتی افرادی که با مواد شیمیایی در ارتباط هستند، می بایست تجهیزات ایمنی که مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی و خورنده داشته باشند.

قیمت خرید تجهیزات ایمنی مانند  خرید دستکش کار  بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به جنس، نوع و برند آن اشاره نمود. در نتیجه افرادی که قصد تهیۀ این نوع تجهیزات دارند، می توانند بر حسب نوع خطراتی که می تواند سلامت آنها را به خطر بی اندازد، بهترین وسایل ایمنی را خریداری نمایند. فروشگاه رادین ایمن قادر در لیست محصولات، تمامی دسته بندی تجهیزات ایمنی را با قیمت ارزان و برندهای معتبر عرضه می نمایند.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 473
نمایش همه
علاقه مندی ها ()