تولیدی کفش در ایران دارای قدمت طولانی است و به صورت سنتی و صنعتی همواره رو به رشد می باشد. ممکن است بسیاری از افراد به دنبال ایجاد تولیدی کفش باشند و تا کنون نتوانسته اند اطلاعات مکفی در حوزۀ راه اندازی تولیدی کفش بدست آورند. از این رو  تولیدی کفش آرمیس تلاش نموده در این پست شما را با برخی از زوایای این کار آشنا سازد و اینکه جهت افتتاح تولیدی کفش استفاده از چه دستگاه و مواد اولیه ای می توان استفاده نمود. در ابتدا شما را با دو روش اصلی برای تولید کفش مردانه و زنانه آشنا می سازیم.

روش های رایج تولیدی کفش

یکی از روش های سیر کلی برای احداث یک تولیدی کفش به صورت صنعتی در ابعاد بزرگ می باشد. روش دیگر افتتاح تولیدی کفش در سطح جزئی، نیمه صنعتی و در قالب یک فعالیت سنتی است. بیان این مطلب به شما کمک می کند که بتوانید در این حوزه پیشرفت کنید. اولین روش در حوزۀ تولید کفش به صورت صنعتی آشنایی با نواحی مختلف یک کفش می باشد.

همانطور که می دانید یک کفش از بخش های مختلفی همانند زیره، رویه، پاشنه، تخته کفش، کفی قابل تعویض، لایه میانی تخته و کفی تشکیل شده است. هر کدام از این قسمت های کفش با متریال متفاوت ساخته می شوند و نقش بسزایی بر روی کیفیت کفش خواهد داشت. افرادی که در حوزۀ تولیدی کفش سرمایه گذاری می کنند، می بایست اطلاعات جامعی در این حوزه داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ایجاد بهترین تولیدی کفش می توانید با کارشناسان تولیدی کفش آرمیس تماس حاصل نموده و مشورت نمائید. این مجموعۀ معتبر را توجه به داشتن سابقۀ درخشان در حوزۀ تولید کفش های مردانه و زنانه از جمله  پرفکت استپس می توانند شما را بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

  تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰9-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 540
نمایش همه
علاقه مندی ها ()