طرح توجیهی به عنوان یکی از راهکارهای مفید در راستای پیشبرد موفقیت آمیز اهداف در اجرای پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. قطعاً در پیرامون خود پروژه های ناموفق و ورشکست شده را مشاهده نموده اید که تنها مدت زمان کوتاهی فعالیت خود را آغاز نموده بودند. به طور کلی می توان گفت : پروژه هایی که پیش از آغاز، جوانب مختلف اجرای یک پروژه را مورد تجزیه و تحلیل قرار نمی دهند، در انتها می توانند عامل شکست پروژه باشند. در همین راستا، گروه های مشاوره و برنامه ریزی متعددی توانسته اند به منظور جلوگیری از راه اندازی پروژه های ناموفق، متناسب با پروژه های مختلف، اقدام به نگارش طرح توجیهی نمایند. با توجه به ذکر مطالب فوق، مقصود نهایی از نگارش و گزارش نویسی طرح توجیهی این است که بتوانند مسیر را برای اجرای موفقیت آمیزی پروژه ها فراهم آورند.  

گزارش نویسی طرح توجیهی متناسب با مشاغل مختلف

در همین راستا شاهد گسترش فعالیت گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا در حوزۀ ارائه مشاوره تخصصی و همچنین نگارش انواع طرح توجیهی متناسب با مشاغل مختلف می باشیم. بدیهی است تهیۀ گزارشات طرح توجیهی مستلزم تحقیق و تفحص در حوزه های مختلف یک کسب و کار می باشد. موارد مهم و اساسی که تحت عنوان طرح توجیهی گردآوری می شوند عبارتند از : امکان سنجی بازار، برررسی وضعیت اقتصادی بازار، برآورد هزینه های مورد نیاز جهت راه اندازی یک پروژه، مدت زمان اجرای پروژه، مدت زمان رسیدن به اولین سودهی، بررسی امکانات و تجهیزات مورد نیاز، تعیین محل مناسب جهت اجرای پروژه و ... می باشند. بدون شک بررسی هر کدام از این موارد به کارفرما کمک می کند که بتواند به بهترین شکل ممکن اجرای پروژه را انجام دهند. با توجه به گستردگی این مبحث، می توانید جهت مشاوره و درخواست طرح توجیهی آماده و یا اختصاصی مانند طرح توجیهی تایر خودرو سنگین می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 509
نمایش همه
علاقه مندی ها ()